Fashion: підсумки 2015 року
Кризовий, але, без сумніву, модний рік запам'ятався поворотом до простоти стилю в одязі, закінченням епохи хіпстерів та трендом athleisure
Ретельно підібраний гардероб
Є такий афоризм: «Розкіш - це не володіння всім, це володіння кращим». І саме ці слова можна назвати гаслом року, що минає. Саме в 2015-му з’явився новий модний тренд: розкіш - це curated wardrobe, що перекладається приблизно як «ретельно підібраний гардероб». Це означає, що сучасні міські модні інтелектуали, які піклуються про довкілля, знають, як заощаджувати сировину та енергію, залишають у своїх шафах необхідний мінімум речей, але ретельно відібраних - як з точки зору якості, так і з точки зору модних трендів. Іншими словами, це речі поза миттєвими трендами, вони нескінченно далекі від концепції fast fashion з її нав'язливою впізнаваністю, якісні і добре комбінується з іншими предметами того самого ретельно підібраного гардероба. У жінок – мінімалістичні кашемірові джемпери, вовняні штани, класичні джинси, м'яке пальто, шкіряна куртка, кілька регланів з довгими рукавами і без, туфлі-лофери, міські кросівки, пара шпильок і коктейльне плаття.
У чоловіків, відповідно, - твідовий піджак, класичні туфлі, все ті ж шкіряна куртка, пальто, кросівки, футболки та кашемірові джемпери. Ну і, зважаючи на стійкий інтерес до спорту, до цього додається різноманітна спортивна форма і речі в спортивному стилі.
Кінець епохи хіпстерів
Ті наймодніші, хто ще торік ходив у картатих сорочках і окулярах в олдскульних оправах, цього року змінили їх на дещо театралізовану класику - картаті костюми-трійки, двобортні жилети з шалевими комірами і перламутровими ґудзиками, оксфорди-броги і строгі сорочки з запонками. Найсміливіші доповнюють ансамбль пледами, накинутими на плечі, і хитромудрими капелюхами. Класика, на думку експертів, - безпрограшний варіант в будь-яких ситуаціях. Класика нівелює вікові відмінності, роблячи зрілу людину моложавою, а молоду - в міру солідною.
Athleisure – athletic+leisure
Компанії-виробники спортивних товарів завойовують світовий модний ринок. Надзвичайної популярності цього року (хоч з’явилися вони значно раніше) набули еластичні джеггінси, які називають «новими джинсами», fashion-кросівки, призначені для прогулянок, а не для занять спортом тощо. Подібні речі й раніше були присутні на полицях, але тільки як одиничні вкраплення в традиційні колекції, а тепер марки виділяють не просто лінії, а окремі бренди для одягу в стилі athleisure (тобто athletic+leisure). Подібний одяг раніше вважався прерогативою тінейджерів, однак зараз його оцінили всі за неймовірну зручність.
Ще одна причина популярності curated wardrobe і athleisure, окрім зручності, - легкість у догляді. Сьогодні вибирається одяг і навіть іноді взуття (кеди і кросівки), які не потребують ретельного догляду і запросто можуть пережити прання у пральній машинці. Простота і швидкість догляду за мінімалістичним та спортивно-повсякденним гардеробом дає можливість міським інтелектуалам, зайнятим роботою, особистим життям, благодійністю і спортом, витрачати час на важливі справи і приємні захоплення, а не прання, прасування, відпарювання і походи в хімчистку.
Радіо Трек: НОВИНИ