Чим рівненські шляховики латають ями?
Рівненським шляховикам доводиться засипати ями щебеневою сумішшю – саме так у міжсезоння зазвичай ліквідовують ямковість, доки на працюють асфальтні заводи
Колір цієї суміші дуже подібний до звичайного ґрунту. Тож водії, що їхали об‘їзною біля Сарн навіть вирішили, що ями тут засипають звичайною землею.
Проте, це не так, – стверджують у «Рівненському облавтодорі». Це суміш відсіву та щебеня із базальтових порід (гранітні мають інший колір).
Як повідомив заступник директора дочірнього підприємства Олександр Гончарук, це дісно ненадійний і нетривкий ремонт, натомість вимушений захід, аби хоч якось зробити рух автошляхами більш безпечним.
Це є міра вимушена і тимчасова. Ями взагалі мають ремонтуватись асфальтобетоном, щоб капітально стояли. Поки що асфальтобетонні заводи стоять, то тимчасово, для безпеки руху водіїв, щоб ця яма надалі не розросталася, вона забивається щебеневою сумішшю.
Зауважимо, що автодорога у Сарненському напрямку цьогоріч вкотре не увійшла до переліку тих, які капітально ремонтуватимуть. З держбюджету виділятимуть кошти на ремонт автошляхів у Дубенському, Острозькому, Рівненському та Здолбунівському районах. Тим часом, за словами Олександра Гончарука, саме на півночі області, де великогабаритні автомобілі з кар‘єрів руйнують автошляхи, існує нагальна потреба у капітальному ремонті.
Також шляховик зауважив, що Любомирський асфальтобетонний завод розпочне роботу до кінця тижня (саме тут асфальтобетон найдешевший в області – 1200 грн за тонну - Гончарук) і ось тоді ліквідація ямковості здійснюватиметься методом карт, коли з асфальту вирізаються шматки і закладаються асфальтобетоном.
Радіо Трек: НОВИНИ