ON-LINE

Чи можна повернути гроші, якщо за світло вже заплатили «Рівнеобленерго»

вівторок, 12 лютого 2019
Адже за постачання електроенергії тепер відповідає інша компанія

У лютому платіжки за світло мешканці Рівненської області отримають від нової компанії. Адже з початку року, відповідно до закону, в Україні запровадили зміни на ринку електроенергії - з метою демонополізації. Про це сайт Радіо Трек повідомляв ще у листопаді торік у публікації

З січня платіжки за світло приходитимуть не від «Рівнеобленерго»

Отже, платити за електроенергію мешканці Рівненщини відтепер будуть новій компанії. З 2019 року функцію постачальника послуг на території нашої області виконуватиме «Рівненська обласна енергопостачальна компанія», або скорочено РОЕК. А функцією «Рівнеобленерго» буде виключно розподіл електричної енергії, розповідає речник підприємтсва Алла Ліхачова:

- «Рівнеобленерго» та РОЕК – це дві різні компанії. І ось зараз, у лютому, починають надходити платіжки саме від «Рівненської обласної енергопостачальної компанії» (РОЕК). І, звичайно ж, у платіжках наші споживачі побачать вже інший особовий рахунок. Про ці зміни повідомлені усі банківські установи нашої області. Але, радимо, щоб уникнути непорозумінь, все ж нагадувати касиру у банку чи на пошті про зміну рахунку.

Окрім платіжок, нові реквізити також можете знайти на сайті Радіо Трек у публікації

За електроенергію треба платити вже не «Рівнеобленерго» (НОВІ РЕКВІЗИТИ)

Зразок нової квитанції від РОЕК

У будь-якому разі, у «Рівнеобленерго» радять дочекатися квитанцій за світло і вже з ними йти розраховуватися за спожиту електроенергію. Якщо ви ще не отримали платіжки, вони мають прийти наступного тижня, адже рахунки ще формують. Якщо ви сплачуєте за електроенергію через інтернет-банкінг, вперше нові реквізити необхідно внести самостійно.

Тим, хто за звичкою заплатив за світло обленерго, кошти перекажуть енергопостачальній компанії. Але для цього потрібно написати відповідну заяву.

Зміна компанії-постачальника не передбачає підвищення тарифу на електроенергію.

Більше відповідей можете знайти у нотатці на офіційній сторінці «Рівнеобленерго» у Facebook. Із запитаннями також можна звертатися у кол-центр «Рівнеобленерго» за номерами:

067 620-44-11

 

050 490-44-11

 

093 320-44-11

 

0362 69-42-98

 

          69-42-79

Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Крім цього, паблік-акаунт «Рівнеобленерго» є у Viber. Докладну інструкцію як приєднатися до аканту знайдете на сайті компанії за посиланням.

При цьому, порядок передачі показників лічильника не змінився. Їх як і раніше можна передати за допомогою:

- онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua

 

- sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30

 

- звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж

 

- електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua, сontact@roe.vsei.ua​ 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

КОМЕНТАРІ 0

КОМЕНТУВАТИ

Оголошення

  • Загублено документи на прізвище Бульда

    В районі вулиці Макарова 56, у дворі будинку, було втрачено чорний шкіряний гаманець з...
  • Загублено посвідчення мами загиблого в АТО

    Напередодні у Рівному у тролейбусі №1 загублено посвідчення мами загиблого в АТО на ім'я...
  • У Рівному втрачено документи на прізвище Муляр

    В районі вулиці Княгині Ольги було втрачено посвідчення водія на прізвище...
БІЛЬШЕ ОГОЛОШЕНЬ
Ваш навігатор дорогами Рівного