«Аншлаг» у «Рівнегазі» був. Але панікувати не треба (ФОТО)
У приватному акціонерному товаристві заспокоїли
Кілометрові черги у «Рівнегазі» - традиційна для цієї пори ситуація. Ще у понеділок, 2 грудня, у соціальній мережі Фейсбук рівнянин Юрій Клекотка поширив інформацію про черги в центрі обслуговування клієнтів «Рівнегазу», що на вулиці Грушевського.
Чоловік прийшов, аби переукласти договір, але так і не дочекався своєї черги.
У соціальних мережах користувачі припустили, що так панікують рівняни через зростання ціни на газ або через відсутність субсидій.
Останнє питання, як зазначила речниця «Рівнегазу» Ольга Зайчук, не стосується «Рівнегазу». А от щодо черг – пояснила:
- Це нормально, бо з першого по п’яте число кожного місяця у нас спостерігається наплив клієнтів, в ЦОКах та збуті. Черги виникають, оскільки люди хочуть звірити показники, подають показники лічильників, бо щось платили, а щось ні, тобто з’ясовують ситуацію по своїх рахунках.
У «Рівнегазі» зазначають, що не всі абоненти вносять показники лічильника онлайн. Більшість людей, а здебільшого це пенсіонери, приходять у центри обслуговування клієнтів особисто.
Так, лише за минулий місяць ЦОК встиг прийняти понад 10 тисяч клієнтів.
Зауважимо, що з більшістю підприємств, які надають комунальні послуги, переукласти договори можна у ЦНАПі. Але там досі немає представника «Рівнегазу».
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ