На що найчастіше скаржаться споживачі Рівненщини

І скільки грошей Держпродспоживслужба допомогла їм повернути

166 тис грн за куплені неякісні товари повернули споживачам Рівненщини цього року. Усього Держпродспоживслужба Рівненщини у 2024 році отримала 63 звернення споживачів. А торік таких було 283.

На що найчастіше скаржилися - розповіла на брифінгу Рівненської ОВА заступник керівника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович:

Найчастіше людей турбували неналежні послуги ЖКГ, погана якість товарів, відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку.

 

Було також незадоволення грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.

Тож у Держпродспоживслужбі радять споживачам зберігати документи про покупку:

договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт.

 

Без таких документів захистити права споживача практично неможливо.

Також при купівлі уважно ознайомлюйтесь з інформацією про товар, його особливостями та вимогами щодо експлуатації, щоб через незнання самому його не зіпсувати. Адже часто бувають і такі випадки.

До речі, ми також писали, що Неякісний костюм продали жінці на Рівненщині

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень