Як Якимець в м. Рівне заволодів «Тунелем кохання» (ТМ)
І що тепер буде (АК)
Тепер, якщо ми з вами, приміром, вирішимо зняти фільм жахів чи романтичну комедію під назвою «Тунель кохання», то не зможемо цього зробити без доброї волі Дмитра Якимця.
Ні, все-таки, краще фільм жахів.
Фільми жахів вважаються найдешевшими у виробництві.
Сюжет простий: молода пара вирішує романтично одружитися у Клевані, біля «Тунелю кохання». Одружується, поселяється поряд у готелі, а вночі…
Ну, там можна вже придумувати любе-голубе: привиди, втеча, шепотіння й крики, нічний «Тунель кохання», у ньому періодично проїжджає потяг. Реальний чи привид – незрозуміло. Він нікого не бере, але ми добре бачимо машиністів.
Це Дмитро Якимець та Юрій Трачук. Вони нічого не кажуть, лише мовчки дивляться в камеру.
Нагнітаючи саспенс.
Одним словом, Патентний повірений України Юрій Трачук повідомив про свій черговий успіх.
Свій і Дмитра Якимця, якому Трачук допоміг запатентувати торгову марку «Тунель кохання» і, вочевидь, відповідне зображення.
Що це означає по факту?
Спочатку надамо слово самому Юрію Трачуку:
З рубрики: «Цікаві реєстрації торгових марок»
Один з найактивніших заявників на реєстрацію торгових марок в Рівненській області, ТОВ «КОМПАНІЯ НАШЕ РІВНЕ» отримала свідоцтво на... «ТУНЕЛЬ КОХАННЯ»!
Свідоцтва отримані в кінці 2018 року, і власник торгової марки може використовувати сам, а також дозволяти або забороняти використовувати цю назву іншим особам щодо наступних груп класів товарів або послуг:
– косметика, зубні пасти, парфуми, речовини для прання;
– друкована продукція, канцелярські товари та офісне приладдя, навчальні матеріали;
– кава, чай, какао, макаронні вироби, борошно та зернові продукти, хліб, хлібобулочні та кондитерські вироби, шоколад, морозиво, цукор, мед, сіль, прянощі, соуси та інші приправи;
– пиво, безалкогольні напої, мінеральні та газовані води, фруктові соки, сиропи;
– алкогольні напої;
– рекламування, керування підприємницькою діяльністю, адміністрування у сфері підприємницької діяльності;
– юридичні послуги, послуги з охорони матеріального майна і фізичних осіб.А хто допоміг з реєстрацією? Ваш покірний слуга! Реєструємо фантастичні речі!
Патентний повірений України Юрій ТРАЧУК
y.trachuk@gmail.com+380970070500
+380633070500
По факту, перелік використання ТМ є достатньо вузьким (кіновиробництво чомусь не згадується).
Тобто, кожен з нас і надалі може вільно вживати словосполучення «Тунель кохання» та постити світлини (з) цього самого тунелю.
Єдине, нам буде важко випускати макарони, чи каву, чи сіль під назвою «Тунель кохання».
Тобто, все це виглядає як своєрідний піар-хід більше, хоча…
Ми живемо в час капіталізму, коли саме так і заробляються гроші. Дуже часто головне не придумати щось першим, а першим це щось – запатентувати.
І, до речі, дуже добре, що першим «Тунель кохання» запатентував саме Дмитро Якимець, а не якийсь там Марк Цукерберг. Наприклад. Проти якого ми взагалі б не змогли поперти, і який би точно поширив свої права на всі сфери людського життя.
Тому – рекомендація Дмитру Якимцю:
- Оголосити, що всі мешканці Рівного та Рівненської області можуть вільно та беззастережно використовувати ТМ «Тунель кохання» в мистецьких та творчих цілях.
- Запатентувати додатково ТМ «The Tunnel of Love» на території США/Світу та ТМ «Туннель любви» на території Росії (Юрій Трачук, певно, знає, як це зробити).
- Профінансувати зйомки фільму жахів під назвою «Тунель кохання».
- Після успіху фільму в прокаті, продати права на нього і відповідні римейки в США, Росії та Китаї (до речі, китайською теж варто запатентувати відповідну ТМ – без жартів).
- На хвилі всеукраїнського та міжнародного успіху запустити лінійки виробництва різноманітних товарів під ТМ «Тунель кохання» та її іншомовними аналогами.
- Відкрити благочинний фонд «Тунель кохання», в який відраховувати 20% від усіх багатомільярдних надходжень пов’язаних із виплатами по ТМ «Тунель кохання».
- Зробити «Радіо Трек» та автора цього тексту співзасновниками Проекту з відрахування 10% від вище обумовлених та пов’язаних надходжень – довічно.
І не сумнівайтесь: в кожному жарті є лише частина жарту.
Кіно - це найпростіший та найефективніший спосіб популяризації ТМ.
Фільм жахів – це найменш вибагливий і найменш затратний жанр кіно.
Попереду – слава і мільйони.
Чи мільярди?
Радіо Трек: НОВИНИ