«Чому зупинки далеко? Щоб люди були стрункіші», - чиновник про скаргу на міські зупинки

На незручність розташування рівненських зупинок громадського транспорту поскаржилася рівненська письменниця та журналіст Лідія Рибенко

Побувавши у США, зокрема в Чикаго, Лідія Рибенко зробила висновок, що там зупинки розташовують із врахуванням інтересів громадян. А у Рівному, зауважила письменниця, після майдану Незалежності наступна тролейбусна зупинка - аж на базарі. Далеко розташовані зупинки і від автовокзалу на вулиці Київській та від центральної міської лікарні. Більше про це можна прочитати у публікації Зупинки у Рівному і в Чикаго: порівняння письменниці

У міському управлінні транспорту і зв’язку із такими зауваженнями не погоджуються. Кажуть, що

мережа зупинок Рівного формувалася десятиріччями. І її навіть значно розширили за останні три-п’ять років та й покращили облаштування зупинок. Але Рівне – не Чикаго. І навряд чи колись буде схожим на це місто.

Щодо відстаней між зупинками, то начальник міського управління транспорті у зв’язку Віталій Миронюк пояснює, що у цьому питанні вони дотримуються державних норм:

Є державні норми і нормативи. При багатоповерховій забудові відстань між зупинками повинна бути від 400 до 600 метрів. При одноповерховій – від 600 до 800.

Але люди вважають, що під кожний під’їзд має ходити маршрутка. Тоді їм буде зручно. А якщо пройти там 50 чи 100 метрів… Чого в нас дуже багато повних людей? Тому що ніхто не ходить. Звикли до того, що під кожного, так сказать, має під’їжджати маршрутка, а бажано - тролейбус.

З іронією поставився Віталій Миронюк і до інформації Лідії Рибенко про те, що людям з переломами далеко на милицях діставатися від зупинки до центральної міської лікарні. Зауважив, що людей з переломами довозить або швидка, або таксі. 

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook