Які мультики шкодять дітям: відповідь психолога

І як визначити цю шкідливість

Мультфільми-екшени (з бійками, переслідуваннями, вибухами) – не найкращі для дітей дошкільного віку. Особливо – без діалогів і з сюжетом, побудованим на зорових та звукових ефектах. Так вважає столичний психолог Катерина Гольцберг.

Щоб визначити, чи підходить дитині мультик, вона радить батькам

заплющити очі і послухати його звуки.

 

Якщо з них зрозуміло, про що сюжет, то такий дитині показувати можна.

Прикладами некорисних мультиків вона називає: «Оггі та кукарачі», «Маша та Ведмідь», «Ну, постривай», «Том і Джері».

Вони можуть сприяти появі у дітей тривоги через необхідність постійного стеження за екраном, бо інакше втратиш розуміння сюжету.

 

Та ще й у них показаний негатив: образи інших, нанесення шкоди, знущання.

Найкращі для дошкільнят, на думку психолога, мультфільми з діалогами, які сприяють вихованню позитивних рис. Це

з дитячим колективом, де показані різні характери героїв («Смішарики», «Щенячий патруль», «Мій маленький поні»);

 

з родиною і подіями у ній («Родина Адамсів», «Сімпсони»);

 

з персонажами, які діють і в сім’ї, і в колективі («Фіксики», «Лунтік»).

У мультиках важливо, щоб вони ще й давали нові знання, навчали корисному.

Приклад такого з української анімації -«Корисні підказки» (про правила безпеки, поведінки, адаптації в суспільстві). Із зарубіжної – мультфільми Уолта Діснея, які навчають дружбі, любові, сміливості, моральним цінностям («Клаус», «Душа», «Таємниця Коко» та інші).

Джерело: «Українська правда»

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook