У Рівному буде перехрестя, як біля Тріумфальної арки у Парижі (ФОТО)

Вже відомо, де та яким воно буде

Турбокільце облаштують на перехресті вулиць Дубенської та Макарова у Рівному.

Це стане фіналом капітального ремонту Макарова, який планують завершити у вересні.

Облаштування турбокільця у цьому місці не входило у проект капітального будівництва вулиці Макарова. 

Втім гроші на його облаштування в бюджеті Рівного знайдуть найближчим часом, обіцяють чиновники.

У цьому переконаний заступник міського голови Віталій Герман:

Було п'ять варіантів розв’язки того перехрестя. За попередніми підрахунками, в Києві вирішили. що оптимальним варіантом стане турбокільце європейського зразка.

 

Це зручно буде як для автотранспорту, так і для пішоходів. Зауважу, що по такому принципу моделюється рух в Європі.

 

Ми будемо робити це все в комплексі, тобто здамо в експлуатацію вулицю Макарова вже з готовою розв’язкою у вигляді турбокільця. Також тут будуть облаштовані острівці безпеки для пішоходів. 

 

Дякую волонтерам, які безкоштовно рахували потік транспорту та потік пішоходів. Це все дуже допомогло.

Віталій Герман додав, що турбокільце облаштують так, щоб залишити ще один виїзд для майбутньої дороги, яка у перспективі сполучатиме вулиці Макарова та Степана Бандери.

Скільки вартуватиме облаштування турбокільця - поки невідомо.

А от як воно виглядатиме – можете бачити на фото нижче.

Нагадаємо, у п'ятницю, 11 травня, стартував капітальний ремонт вулиці Макарова у Рівному. Вартість робіт - 42 мільйони гривень.

Турбоперехрестя – це більш складніші варіанти кругових перехресть. Згідно з проведеним моделюванням, дворядне турбоперехрестя здатне пропускати на 12-20% збільшений потік, порівняно зі звичайним трирядним круговим перехрестям того ж розміру.

Перше кругове перехрестя облаштували у Парижі навколо Тріумфальної арки в 1901 році. Columbus Circle в Нью-Йорку був побудований в 1904 році. Перше британське кругове перехрестя датоване 1909 роком (Letchworth Garden City) —  його на початку планували як острівець для пішоходів. Масово будувати такі перехрестя  почали у  середині 1960-х років, коли англійські інженери вдосконалили систему ведення потоку машин.

 

 

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook