Антон Бриних і «тролейбусна мегакруть»: у Рівному треба робити музей (16 ФОТО)
Легендарні рогаті як символ міста
Рівне, зокрема, цікаве й тим, що в нас живе Антон Бриних.
А цей чоловік цікавий тим, що знає про тролейбуси та все з ними пов’язане, напевно, краще і більше, ніж будь-хто інший на території колишнього СРСР і, можливо, СЕВ.
Бриних – це своєрідний науково-дослідний інститут iз питань тролейбусної справи в одній людині.
Нижче ми подаємо його фоторепортаж, який з’явився до сорокаріччя запуску першого тролейбуса та відкриття тролейбусного руху в Рівному.
Просимо дочитати до кінця.
В кінці буде окреме звернення до міського голови
Далі текст Бриниха:
Ці унікальні світлини були зроблені 40 років тому Анатолієм Вільковичем – фотографом-ентузіастом та одним із членів команди київських інженерів, які готували тролейбуси до пуску.
Сам Анатолій у ті дні пілотував машину з номером 9.
Дісклеймер для любителів інтернет-халяви: фотки, мнє, канєшна, не жаль, тим більш, що вони не мої, а Анатолія Олексійовича, але, у випадку їх публікації деінде окрім приватних сторінок - прохання згадати добрим словом його благородне ім’я ))
Окрема подяка за сканування – Kostj Kozlov ))
Панорама вулиці Новоросійської (Данила Галицького). Тролейбусне депо – єдина будівля
Диспетчерська з промовистим транспaрантом «Досрочная сдача троллейбусного хозяйства - подарок строителей ровенчанам!»
Позаду диспетчерської – вулиця Данила Галицького, а на задньому плані – вул. Курчатова.
На місці поля зараз житловий будинок і ще одна багатоповерхівка, за ними – парк біля «Мототреку».
Головний корпус депо та ретро-вантажівка ГАЗ-51
Майданчик відстою рухомого складу. Зображений праворуч тролейбус №3 працював до 2011 року
Тролейбуси готові до виїзду на лінію!
Територія депо. Тролейбус №13 у передчутті трудових буднів
Адміністративна будівля тролейбусного управління та довірений автору фотографії тролейбус №9
Вигляд на головний вхід до адмінбудівлі. На задньому плані – технологічний автомобіль контактної мережі
Явлення тролейбуса у центрі міста
Вулиця Коцюбинського. Тролейбус під керуванням Анатолія майже дістався до кінцевої РЗВА.
Рівненський завод високовольтної апаратури - кінцева маршруту. У кадрі – тролейбуси №4, 5, 2
Недалеко від’їхавши від кінцевої «Мототрек», тролейбус №10 повертає з вулиці Курчатова на Відінську
Шляхопровід по вулиці Ленінській (Соборній) та тролейбус №17. До ремонту моста у 80-х роках на ньому розміщувалися опори контактної мережі.
Те ж місце, але вигляд у зворотному напрямку.
У кадрі – тролейбус №19.
Sergey Dobritskiy Нет того лайка, чтобы лайкнуть такую круть=)
Це реальний коментар під ФБ-статусом Бриниха
Ми ж хочемо звернути увагу міського голови Володимира Хомка і загалом керівництва міста.
Враховуючи, що Антон Бриних – вже давно визнаний як експерт та ентузіаст тролейбусної справи в Україні, то чи не було б правильно м. Рівне запросити Антона на роботу до нашого міського тролейбусного управління (офіційна назва «Рівнеелектроавтотранс»).
Ми не знаємо, якою могла б бути ця посада: експерта, консультанта, заступника директора з питань зовнішніх та громадських зв’язків чи директора міського музею тролейбуса…
Навіть не знаємо, чи Антона подібна пропозиція зацікавить, але…
Радіо Трек: НОВИНИ