TPG участі у змові проти рівненського аеропорту не бере

Коментар представника туристичної компанії

Рівненські туристи двічі стали заручниками ситуації, коли виліти з курортного Шарм-Ель-Шейху переносили до столиці. Нагадаю, у рівненському аеропорту іще минулої п’ятниці нас запевнили у тому, що стан злітної смуги і погодні умови дозволяють приймати літаки та здійснювати виліт. Сьогодні ми звернулися до компанії TPG, яка здійснює продаж турів на відпочинок у Єгипті з вильотами саме з Рівного. Зокрема як пояснив нам куратор київських агентств Артем Овсеюк, їх компанія за рішення перевізника «Bravo Airways» відповідальності не несе, хоча тепер вони і змушені компенсувати туристам  втрачений час перебування у готелі та трансфер, далі пряма мова:

Мы не несем ответственности за решение, принятое авиакомпанией. То есть, если авиакомпания дала отчет о том, что на самом деле полет не совершился из-за погодных условий, то значит, так оно и есть. Наша компания понесла дополнительные затраты, они легли на наши плечи. Это все будет компенсироваться, ситуация будет улаживаться. Здесь проблем никаких не будет. Да, туристы не довольны, но, тем не менее, мы со своей стороны делаем все, чтобы ситуацию как-то загладить. Компенсируем остаток, то есть потерянного времени, день проживания в отеле и само собой трансфер, - каже Артем Овсеюк.  

За словами Артема Овсеюка, такі ситуації трапляються вкрай рідко, і  підтвердив, що останні два подібних випадки сталися саме з рівненським аеропортом.

Ми намагалися з’ясувати чому рейси було перенено до столиці і у перевізника «Bravo airways». Втім, вони відмовилися пояснювати ситуацію телефоном. До перевізника ми направили інформаційний запит, тож чекатимемо на відповідь у встановлений законом термін.

До слова, рівненскій аеропорт продемонстрував, як 2 грудня 2016 року проводилася розчистка летовища від снігу.

Нагадамо, містом ширяться чутки, про змову проти рівненського аеропорту

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook