«Тарас іде в отказ»: у службі таксі 305 прокоментували скандал з побиттям жінки

Каже, що нікого не бив, з ножем не нападав

Днями між клієнткою Марією та водієм таксі 305 сталася неприємна ситуація. Жінка опублікувала своє обурення у соціальній мережі.

Отож, вислухавши обидві сторони, у таксі дали пояснення цьому інциденту. Напередодні представники служби обговорили з потерпілою деталі конфлікту.

– Ми згідні, що вживання нецензурної лексики та агресії на адресу клієнта чи в роботі взагалі - неприпустимо, яка б ситуація не склалася.

 

Ми щиро перепрошуємо за таку поведінку нашого водія і запевняємо, що це не є нормою для працівників компанії.

У таксі водій працює вже 7 років, офіційно, має всі потрібні документи. Колеги характеризують його лише з позитивного боку. За час його роботи з 305 - такий негативний випадок трапився вперше.

– Тому його поведінка, скоріше, виняток із правил, хоча ми розуміємо, що це - не виправдання.

У службі таксі кажуть, що, за словами водія, нападу на клієнтку з ножем та кулаками не було. Була суперечка на підвищених тонах.

– Водій натиснув на кнопку тривоги, яка розміщена у нашому додатку (вона передбачає те, що водіям, які перебувають неподалік від зони «конфлікту», приходить повідомлення з геолокацією і вони приїжджають на допомогу).

 

Ми завжди наголошуємо водіям та в стандартах роботи прописано, що ця кнопка використовується у крайньому випадку, в разі потенційної загрози життю водія чи пасажира.

 

У цій ситуації водій використав її не за призначенням.

Наразі водій вибачився перед пані Марією за свою поведінку (це клієнтка підтвердила адміністрації). Обидві сторони дійшли згоди щодо ситуації.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook