Опоненти Курсика не прийшли на телевізійні дебати

Не наважились на відкриту і чесну розмову

У студію телеканалу «Рівне 1» запросили кандидатів Романа Маркова, Миколу Ніколайчука, Олега Осуховського.

Однак, усі кандидати не наважились прийти у прямий ефір та відповісти на запитання експертів.

Нагадаємо, напередодні кандидат у народні депутати від м. Рівне Олександр Курсик емоційно викликав на дебати кандидата від партії «Слуга народу» Олександра Ковальчука. 

Олександр Курсик викликав «Слугу народу» на дебати (ВІДЕО)

Той на ефір також не з`явився.

Олександр Курсик в прямому ефірі заявив, що прийшов час зруйнувати стереотип про те, що рівняни за усі часи незалежності України обирають не місцевих депутатів - мажоритарників.

- Прикро, що не наважились конкуренти на відкриту і чесну розмову. Прикро що ховаються за об’єктивами відредагованих роликів і за інструкціями столичних політтехнологів. Я відкритий до людей. Щодня спілкуюсь і агітую на ринках, вулицях, в тролейбусах.

 

Моє завдання у Верховній раді бути зв’язковою ланкою між Рівним і парламентом, міністерствами і президентом. Я буду голосом кожного рівнянина у Верховній раді. Щоб наші проблеми чули в столиці. Щоб міський голова, міська рада, рівненський бізнес і кожен рівнянин відчував підтримку депутата від Рівного.

 

Я точно знаю, що вам ніколи не буде соромно за те, що мене обрали своїм депутатом. - заявив на телевізійних дебатах Олександр Курсик.

Політолог Михайло Мозоль, який був одним із експертів у прямому ефірі наголошує, що відсутність кандидатів на телевізійних дебатах – це, в першу чергу, неповага до виборців, а також непрофесіоналізм команди, яка працює з кандидатом або політичною партією.

- Зважаючи на те, що політична діяльність – це вироблення спільних правил життя, без належної комунікації з виборцем кандидат не може ані запропонувати власні пропозиції з широкого кола питань, які стоять на порядку денному, ані почути думки громадян та політичних опонентів з цього приводу.

 

Таким чином, вибір громадян має базуватися виключно на штучно створеному образі, який доноситься до виборця через публікації, відео звернення та інші канали комунікації, і часто суперечить тому, ким кандидат є насправді.

 

Тому я раджу кандидатам активно долучатися до публічних дискусій та обговорень, які не тільки додаватимуть їм впізнаваності, а отже, підвищуватимуть їх шанси на перемогу у виборчих перегонах, але й даватимуть змогу виборцям більше дізнатися про кандидата та його політичну позицію. - каже політолог.

Політична агітація

Наші новини у ТelegramНомер у Viber063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook