Чи є сенс переплачувати за бренд: дерматолог пояснила принципову різницю між дешевим та дорогим кремом для обличчя 

Більшість звикла вважати, що якщо крем дорогий - значить ефективніший

Ключова відмінність дорогих і дешевих засобів для обличчя полягає у сировині, з якої їх готують.

Компоненти можуть знаходитися в ідентичних позиціях «наприкінці» або «на початку» списку. Далі йде вартість самої сировини, витрати на упаковку, роботу технологів, рекламу, логістику, націнку за бренд, обсяг партії, - розповіла  дерматолог Ольга Тарнавська 

Також важливу роль відіграє система енхансерів - це те, що змушує косметику працювати. Чим складніша ця схема, тим вища ціна продукту.

Спирт, ефірні олії, зволожуючі компоненти - все це стосується енхансерів, і це досить бюджетні та поширені системи, - каже лікарка.

Ліпосомальне інкапсулювання  передбачає розміщення молекули активу в жиророзчинній сфері, що дозволяє донести актив через роговий шар до епідермісу. І саме активні компоненти теж впливають на кінцеву ціну товару. 

Наприклад, аскорбінова кислота - це дорогий і «проблемний» компонент. Щоб продукт не окислився через нього в перший місяць використання, його потрібно правильно розчинити і стабілізувати, - каже лікар.

Бюджетні продукти намагаються впоратися з активами, поміщаючи їх на жиророзчинні основи, дорожчі бренди поміщають молекулу в ліпосому, що дозволяє доставити актив до епідермісу.

Люксові бренди часто доводять високу ціну своєї продукції наявністю унікальних інгредієнтів у складі крему.

Наприклад Guerlain Abeille Royale створюється з меду, який виробляється чорною бджолою, що живе на французькому острові Уессан. А бренд La Mer для створення деяких кремів використовує рідкісні водорості, які збираються вручну двічі на рік у певний день та години, коли їхня активність досягає піка.

 

Крім цього іноді до складу кремів входять чорна ікра, чорний трюфель, похідні ДНК та РНК, пептиди, дорогоцінне каміння, - резюмувала дерматолог.

 

Джерело: РБК-Україна

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook