Банк списує гроші з картки без відома клієнта: чому так відбувається і як цього уникнути?

Поради від посадовця установи

Неприємним сюрпризом для клієнтів «Ощадбанку» може стати договірне списання з рахунку. Про це повідомляє голова правління «Ощадбанку» Сергій Наумов у Telegram.

За словами посадовця, впродовж поточного тижня до контакт-центру «Ощадбанку» надходило багато питань, що стосуються цієї теми.

Наумов зауважив, що процедура під назвою «договірне списання» передбачена у пункті 7.1 розділу VII Договору комплексного банківського обслуговування «Ощадбанку».

- Вона полягає в тому, що коли за рахунком клієнта з'являється прострочена заборгованість, то банк автоматично перекриває її коштами, які знаходяться на іншому рахунку цього клієнта, - пояснив він.

Уточнюється, що при цьому йдеться лише про «рахунки в гривні». Голова правління банку зазначив, що зараз подібні питання від клієнтів активно надходять через те, що до 28 вересня 2024 року договірне списання проводилося лише за рахунками, відкритими в одній області. Зараз же воно здійснюється з усіх рахунків клієнта в банку.

Як уникнути договірного списання? 

Щоб цього неприємного сюрпризу не сталося, Наумов порадив:

  • вчасно вносити платежі за кредитом
  • погашати банківські комісії
  • залишати на кінець місяця на балансі суму, достатню для списання комісії за послугу інформування тощо

- Головна порада - вчасно перевіряти наявність заборгованості, - наголосив посадовець.

 

Він уточнив, що це можна зробити через:

  • чат-бот банку
  • звернення до відділення банку
  • портал «Ощад 24/7» (у WEB-версії)
  • застосунок «Мобільний Ощад»

- Крім того, банк інформує клієнта про виникнення заборгованість за допомогою SMS чи Viber, - підсумував голова правління.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook