«Оскар-2017» у цифрах
В ніч на понеділок відбудеться церемонія вручення найпрестижнішої кінопремії
42,8 млн доларів - стільки «коштує» сама церемонія «Оскар-2017».
30 000 доларів - вартість червоної килимової доріжки, площа якої становить 1530 квадратних метрів.
696 доларів - вартість статуетки, яку покривають 24-каратним золотом.
300 тисяч доларів - в таку суму Кіноакадемії щорічно обходиться розсилка копій фільмів-претендентів на «Оскар» своїм учасникам, які голосують за номінантів.
10 млн доларів - в таку суму актрисам «першого ешелону» обходиться ансамбль для «Оскара», який включає в себе плаття, взуття, аксесуари та прикраси). Хоч більшу частину суми компенсують бренди, що надають актрисам сукні і прикраси «напрокат». Модні «луки» більшості гостей коштують близько 1,5 млн доларів, новачкам же гардероб для «Оскара» обходиться в середньому в 266 тисяч доларів.
15 тисяч доларів - гонорар Джиммі Кіммела, який цього року буде вести церемонію «Оскар».
130 млн доларів - стільки церемонія «Оскар» щорічно приносить бюджету Лос-Анджелеса.
119 800 доларів - ціна квитка на вечірку після «Оскара», яку організовує Vanity Fair (це найпрестижніша афтепаті з усіх можливих).
21 рік минув відтоді, як Мел Гібсон отримав свою номінацію на «Оскар» востаннє (він боровся за «Оскар» у категорії «Кращий режисер» за фільм «Хоробре серце»).
26 номінацій отримали цьогоріч фільми студії Lionsgate, що є рекордом. На другому місці за загальною кількістю номінацій - фільми студії Paramount (18).
47 млн доларів - бюджет «найдорожчого» номінанта на «Оскар» в категорії «Кращий фільм», «Прибуття» з Емі Адамс і Джеремі Реннером. На другому місці - «З міркувань совісті» Мела Гібсона з бюджетом в 40 мільйонів доларів. Найбільш «дешевий» номінант на «Оскар» в категорії «Кращий фільм» - «Місячне сяйво» з бюджетом в 5 млн.
3 - саме таким за рахунком оригінальним мюзиклом, якому вдалося завоювати номінацію на «Оскар» в категорії «Кращий фільм», став «Ла-ла Ленд». До цього подібне вдавалося «Весь цей джаз» в 1979 і «Підняти якоря» в далекому 1945.
225 - в такій кількості країн покажуть «Оскар» 2017.
2,1 млн доларів - стільки коштує показ 30-секундного рекламного ролика під час «Оскара» (на 58% дешевше, ніж реклама на Суперкубку).
34,4 млн чоловік подивилися «Оскар» в 2016 році - це найгірший результат з 2008 року.
Радіо Трек: НОВИНИ