Жук пропонує вирішення проблем #ЄвроБляХам у Рівному (ФОТО)
Нестандартне
Кажуть, що водії нерозмитнених автомобілів – на литовських, польських, італійських і загалом «європейських» номерах – мають певні переваги перед звичайними водіями.
Особливо у випадках ДТП.
Мовляв, вони можуть просто забрати документи, вийти і піти з місця злочину (скоєння ДТП), і їм практично ніщо не загрожує.
Це сказано не для того, щоб дискутувати. Більше на відповідну тему можна прочитати тут
Водители автомобилей на иностранных номерах стали именем нарицательным, мол, нарушитель, шаровик и вообще убийца
Нас більше зацікавила пропозиція, яка надійшла на Радіо Трек від рівнянина Андрія Жука
Він пише:
Пропоную долучитись до загальноукраїнського обговорення і також визнати, що в Рівному авто їздять на Рівненських номерах:
PL – Північний-Льонокомбінат
P – Пивзавод
MO – Млинівська-Обарів
LT – Лебединка-Театральна
Продовження за Вами))
Ми запрошуємо охочих долучатися з варіантами і пропонуємо на завершення думку ще одного відомого рівнянина – Юрія Трачука.
Він пише:
Минулого року я придбав гібридне авто бізнес-класу КІА Optima HYBRID (стандарту "Євро-5"), з пробігом європою 53 тис. км. Сплатив мито, акциз (біля 3 тис.$).
Стало разом - 18 тис.$.
Витрати пального (змішаний режим) - 5,8 л/100 км. Містом - 6,2 л. Траса - від 4,7. Вважаю, це - більш-менш адекватно. Хоча, думаю, 2 тис. "зборів-поборів" було б більш ніж достатньо.
Однак, за останні пару місяців кілька разів ледь не втрапив у ДПТ через водіїв-бляхарів.
Тому, що не цінують вони свої інвестиції.
Тому, що у 95% випадків, це - застарілі авта (1500 Є ціною), екологічно важкі - і за витратами пального та автомасла, і за викидами у атмосферу (через відпрацьовані двигуни).
Іншим, нормальним - легалізацію. Але, не бесплатно. За нормальним тарифом.
Cправжнім #бляхамам - повний бан, місяць на виведення цього металолому, далі - конфіскація і на схід.
Військовим стане нині у нагоді.
Радіо Трек: НОВИНИ