Замість допомоги – батіг: міністр освіти на Рівненщині - про роботу чиновників управлінь освіти
Майбутньою долею методичних кабінетів, які діють при управліннях та відділах освіти, цікавилися освітяни Рівненщини на зустрічі з міністром освіти Лілією Гриневич
Міністр розповіла, що, будучи головою комітету, який розробляв закон про освіту, категорично наполягла методичні кабінети зберегти. Але не тому, що задоволена їх роботою.
Про причини незадоволення розповідає міністр освіти і науки Лілія Гриневич.
Тому що на моє глибоке переконання дуже багато методичних кабінетів і працівники, які там працюють, використовуються органами управління освіти для зовсім інших функцій, які не пов’язані з методичною допомогою вчителю, а які пов’язані з контролем роботи вчителя. Тому вчителі сприймають методичні кабінети негативно, бо замість привезти, принести допомогу, вони створюють тільки проблеми і контроль.
Незважаючи на це, Лілія Гриневич вважає, що методичні кабінети потрібно зберегти, але за умови, якщо вони будуть націлені на те, щоб допомагати вчителям, в тому числі у впровадженні компетентісного навчання. Для довідки: компетентісне навчання - навчання, яке націлене на те, щоб сформувати компетентну особистість, воно відбувається не традиційним способом, коли вчитель розповів щось, а учень завчив це і переказав, а з допомогою експериентів, дослідів дитина сама доходить до висновків.
Радіо Трек: НОВИНИ