За крок до виходу на український ринок: відомі мережі супермаркетів, що вирішили підкорити наш ринок
Український ринок давно приваблює імениті зарубіжні компанії

Повномасштабна війна понизила рівень зацікавленості брендів, але до 2022 року відомі мережі неодноразово розголошували намір відкрити свої заклади. Цікаво дізнатися, які супермаркети хотіли затвердитися в Україні, але так і не наважилися зайти на ринок.
Сайт Новини.LIVE розповідає, які іноземні мережі супермаркетів могли з’явитися в Україні.
Biedronka
Польська мережа налічувала близько 3 700 магазинів станом на кінець 2024 року. Як ми писали раніше, група Jeronimo Martins (володіє Biedronka) намагалася поглинути одну з найбільших мереж супермаркетів України — АТБ.
В інтерв’ю Forbes Ukraine один зі співвласників АТБ Віктор Карачун розповів, що іноземні інвестори хотіли придбати місцевий бренд за 4,5 млрд доларів, але угода зірвалася, оскільки потенційні покупці продешевили. Керівництво української мережі дані не підтвердило, але й не спростувало.
Aldi
У 2021 році з’явилася інформація, що німецька компанія ALDI Einkauf SE & Co. oHG зареєструвала товарний знак в Україні. Він передбачав діяльність у торгівельній сфері, а саме роздрібний продаж:

- сільськогосподарської продукції;
- мийних засобів;
- знаряддя для чищення та прибирання;
- косметики;
- предметів гігієни;
- безрецептурних лікарських засобів;
- харчових добавок;
- канцелярських товарів та офісного приладдя;
- електричних апаратів та аксесуарів.
Але відтоді жодних відомостей про вихід компанії на український ринок не фіксували. Загалом Aldi — це відома у всьому світі мережа дисконтних супермаркетів, вона входить у десятку найбільших.
Lidl
Ще одна німецька мережа, представлена в багатьох країнах Європи та Сполучених Штатах Америки. Анонс потенційної появи на ринку відбувся у 2021 році, проте через декілька місяців після початку повномасштабної війни стало відомо про відкладення експансії на невизначений термін.

Тоді Lidl називали головним конкурентом АТБ, оскільки супермаркети мають схожу бізнес-модель. Не виключено, що мережі могли б змагатися за першість в рейтингу магазинів із найнижчими цінами. Нині під брендом Lidl налічують близько 12 000 закладів.
Радіо Трек: НОВИНИ