З телефона або комп’ютера: «Рівнеоблводоканал» стає зручнішим (ФОТО)

Відучора оновився онлайн-кабінет

Директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш.

Близько року тому обласне водопостачальне підприємство почало активно переводити свої послуги в мережу інтернет.

Першим кроком став онлайн-кабінет споживача на сайті підприємства, в якому можна було отримати усю необхідну інформацію щодо стану розрахунків за отримані послуги, подати показники лічильників, провести оплату тощо. За цей час в «Особистому кабінеті» зареєструвалися майже третина усіх споживачів підприємства. Тож проаналізувавши найбільш часті звернення від споживачів, підприємство максимально розширило перелік послуг, які вже від учора можна отримати в онлайн-кабінеті на сайті водоканалу.

Раніше у нас на сайті, в розділі «Онлайн-послуги», була передбачена можливість подати заяву із переліком усіх необхідних документів на підключення до мереж водопостачання та водовідведення, - говорить директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш.

Тепер, ми зробили цей перелік максимально розгорнутим і зручним, як для фізичних, так і юридичних осіб. Тепер, в онлайн-послугах, окрім можливості подати заяву із необхідним переліком документів на підключення до послуг водопостачання та водовідведення, можна ще й замовити довідку про відсутність боргу, за потреби переукласти договір на послуги «Рівнеоблводоканалу» та навіть змінити кількість зареєстрованих осіб.

Розширені можливості, в тому числі заповнення онлайн-форм, ми запровадили за допомогою додаткових можливостей Google, - продовжує Андрій Карауш. - Тому єдина умова - щоб користуватися повним переліком наших послуг на сайті, потрібно мати електронну скриньку на Gmail.

За словами пана Карауша, перелік послуг, які «Рівнеоблводоканал» перевело в онлайн-формат, допоможе споживачам не лише не витрачати зайвий час в абонентському відділі підприємства, а й мінімізувати контакти під час карантинних обмежень. На підприємстві із задоволенням констатують – онлайн-послуги дедалі більше користуються популярністю серед споживачів. Як приклад наводять «Особистий кабінет» споживача на сайті підприємства, створений лише в березні 2020-го. За неповний рік у ньому вже зареєструвалися 30 зі 100 тисяч абонентів обласного водопостачального підприємства. До того ж він доступний і в мобільному додатку, який працює на операційних системах для смартфонів Android та iOS.

До слова, окрім нових онлайн-послуг, якими вже від учора можна скористатися на сайті «Рівнеоблводоканалу», вже три місяці працює Viber-bot, за допомогою якого будь-хто зі споживачів підприємства може подати показники свого лічильника. Щоб до нього доєднатися, потрібно скористатися Qr-кодом, який вказаний на сайті водоканалу та у платіжках. Кількість споживачів, які вже ним успішно користуються,  - більше тисячі. Показником його ефективності та простоти у використанні є той факт, що чимало користувачів – це люди літнього віку.

Окрім того, на «Рівнеоблводоканалі» нагадують, що подати показники своїх лічильників можна і за допомогою СМС-повідомлення на номер 050-33-100-20 або зателефонувавши на багатоканальний кол-центр підприємства за безплатним номером 0800-219-218. За цим же номером можна та отримати усю необхідну інформацію, що стосується роботи підприємства, або проконсультуватися зі спеціалістами.

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Олег Нечидюк

Олег Нечидюк

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень