З телефона або комп’ютера: «Рівнеоблводоканал» стає зручнішим (ФОТО)

Відучора оновився онлайн-кабінет

Директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш.

Близько року тому обласне водопостачальне підприємство почало активно переводити свої послуги в мережу інтернет.

Першим кроком став онлайн-кабінет споживача на сайті підприємства, в якому можна було отримати усю необхідну інформацію щодо стану розрахунків за отримані послуги, подати показники лічильників, провести оплату тощо. За цей час в «Особистому кабінеті» зареєструвалися майже третина усіх споживачів підприємства. Тож проаналізувавши найбільш часті звернення від споживачів, підприємство максимально розширило перелік послуг, які вже від учора можна отримати в онлайн-кабінеті на сайті водоканалу.

Раніше у нас на сайті, в розділі «Онлайн-послуги», була передбачена можливість подати заяву із переліком усіх необхідних документів на підключення до мереж водопостачання та водовідведення, - говорить директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш.

Тепер, ми зробили цей перелік максимально розгорнутим і зручним, як для фізичних, так і юридичних осіб. Тепер, в онлайн-послугах, окрім можливості подати заяву із необхідним переліком документів на підключення до послуг водопостачання та водовідведення, можна ще й замовити довідку про відсутність боргу, за потреби переукласти договір на послуги «Рівнеоблводоканалу» та навіть змінити кількість зареєстрованих осіб.

Розширені можливості, в тому числі заповнення онлайн-форм, ми запровадили за допомогою додаткових можливостей Google, - продовжує Андрій Карауш. - Тому єдина умова - щоб користуватися повним переліком наших послуг на сайті, потрібно мати електронну скриньку на Gmail.

За словами пана Карауша, перелік послуг, які «Рівнеоблводоканал» перевело в онлайн-формат, допоможе споживачам не лише не витрачати зайвий час в абонентському відділі підприємства, а й мінімізувати контакти під час карантинних обмежень. На підприємстві із задоволенням констатують – онлайн-послуги дедалі більше користуються популярністю серед споживачів. Як приклад наводять «Особистий кабінет» споживача на сайті підприємства, створений лише в березні 2020-го. За неповний рік у ньому вже зареєструвалися 30 зі 100 тисяч абонентів обласного водопостачального підприємства. До того ж він доступний і в мобільному додатку, який працює на операційних системах для смартфонів Android та iOS.

До слова, окрім нових онлайн-послуг, якими вже від учора можна скористатися на сайті «Рівнеоблводоканалу», вже три місяці працює Viber-bot, за допомогою якого будь-хто зі споживачів підприємства може подати показники свого лічильника. Щоб до нього доєднатися, потрібно скористатися Qr-кодом, який вказаний на сайті водоканалу та у платіжках. Кількість споживачів, які вже ним успішно користуються,  - більше тисячі. Показником його ефективності та простоти у використанні є той факт, що чимало користувачів – це люди літнього віку.

Окрім того, на «Рівнеоблводоканалі» нагадують, що подати показники своїх лічильників можна і за допомогою СМС-повідомлення на номер 050-33-100-20 або зателефонувавши на багатоканальний кол-центр підприємства за безплатним номером 0800-219-218. За цим же номером можна та отримати усю необхідну інформацію, що стосується роботи підприємства, або проконсультуватися зі спеціалістами.

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram.
Viber: 063-734-106-4
Олег Нечидюк

Олег Нечидюк

Відкрити плей-лист

У Рівному шукають собаку породи естонський гончак

Згубилася собака мисливської породи естонський гончак. Прохання повернути загубленого улюбленця за винагороду.

Знайдена картка Приватбанку

 Знайдена картка Приватбанку, універсальна. Територія газотрону. Поверну власнику який назве останні чотири цифри. +380975244009 [media=267008]

Знайдене пенсійне посвідчення

20.01.2022 на вул.Чорновола у Рівному водій VW Sharan BK2748CH Маркушевський В.О. втратив своє пенсійне посвідчення. Аби забрати документи завертайтесь за номером 0677954878

Більше оголошень