Пасажирські автобуси відтепер виробляють на Рівненщині (ФОТО)

Керівник автозаводу каже, розробка - їхня

Днями підприємство «Рівненський автозавод» на Рівненщині випустило перший пасажирський автобус. Фото продукції, яку збираються випускати в області, облетіло соцмережу Facebook. Ми дізналися у керівника автозаводу Анатолія Ясковця, яким буде новий автомобіль.

Анатолій розповів нам, скільки автобусів хочуть випускати на рік, і про те, що випущена модель – не єдина, яку створюватимуть на «Автозаводі».

До речі, про саме підприємство. Його зареєстрували торік і спільно зі львівським конструкторським бюром зайнялися розробкою автомобіля.  Розташоване підприємство у селі Тараканів, Дубенського району.

Анатолій Ясковець розповідає, що нині таких автобусів в Україні ще не випускають. Тож підприємство на Рівненщині стане першим, яке займе цю нішу:

 - Це автобус третього класу. Він виготовлений на базі шасі «Iveco daily». Це шасі одне з тих, які найчастіше використовують у Європі для таких автобусів.

 

Чому ми його обрали? Бо низький розхід пального при достатній потужності.  Друге - низький рівень сервісного обслуговування цього автомобіля.  Незважаючи, що у нього повна маса 7200 кг, що дозволяє зробити там 27 місць для пасажирів + одне службове місце і одне сидіння водія.

Окрім того, вдалося зберегти малий радіус коліс, тобто там «16-ті» колеса стоять. Це значно дешевше, ніж аналоги, де стоять більші колеса - «19-ки» і вартість їх майже вдвічі більша за базову.

 

Всі запчастини, тобто розхідні матеріали - по вартості звичайного мікроавтобуса, а функції він виконує, як великий автобус, практично на 30 місць.

 

Низькі витрати на сервіс, низькі витрати на розхідні матеріали дають йому низку переваг.

Автобус - досить комфортний, широкі проходи, багатофункціональні сидіння. Сидіння можуть розсуватися в сторони для зручності пасажирів, а під час завантаження – зсовуватися щільніше. За рахунок цього збільшується прохід. Сидіння - з підлікотником, попереду є столик.

Є кліматичні системи європейських виробників. А також кондиціонер турецького виробництва.

І ще дещо про начинку:

Багажні полички - з блоками індивідуального обдуву.  Великі об’єми багажників - на 3 кубічні метри. Крім того, є аудіо- та відеосистема.  Автобус має якісну шумо- та віброізоляцію. І термоізоляцію.

Автобус споряджений додатковим зносостійким гальмом, що дає безпеку в русі на слизькій дорозі при гальмуванні.

Автобус може бути для маршрутних перевезень на далекі відстані, а також і для туристичних поїздок. Там є двоє автоматичних дверей.

Крім того, може використовуватися підприємствами. У нас одне київське підприємство вже збирається купувати цей автобус. Нині ми проходимо процес випробовування та сертифікації цього автомобіля.

У нас у планах є виготовити приміську машину з простішими сидіннями та комплектацією. А також VIP-автобус. Там створюється свого роду офіс на колесах. Такі офіси використовуються компаніями, які виїжджають на об’єкти, для зустрічі делегатів.

Розробка наша особиста. Ми співпрацювали з львівським конструкторським бюро. Я бачу велику перспективу в цьому автобусі. Він якісний, значно дешевший, ніж європейські аналоги.

Це за рахунок того, що велику частину матеріалів закуповуємо тут, в Україні.

В нас завдання максимально зробити локалізацію на українських виробників під час закупки комплектуючих. З українськими виробниками значно простіше працювати в плані менталітету та відсутності процедур розмитнення.  І якість продукції нічим не поступається європейським.

Нині ринок український практично не забезпечений такими транспортними засобами, які ми виробляємо. Інші автобуси виробляють «Богдан», черкаський автозавод, «Еталон».

 

Але такого автобуса в такій ціновій політиці, такого класу, з такою кількістю місць практично не випускають в Україні.

Боятися конкуренції немає сенсу. Роботи вистачить усім.

Більше проблем створює невизначеність правил гри для перевізників. Тобто невпевненість перевізника у завтрашньому дні. Тобто автобус для нього недешева річ, він має бути впевненим у маршруті, що його не заберуть.

Я думаю, що попит буде досить високий на ці автобуси.

На сьогоднішній день підприємство молоде, була проведена велика робота. Потужності невеликі.

 

Плануємо у 2020 році випустити близько 20 автобусів, але сподіваюся, що починаючи з 2021 року, вийдемо на кількість 50-100 автобусів на рік. Такі у нас плани, - розповідає Анатолій Ясковець.

Поки що модель автобуса не пройшла сертифікації та "випробовування боєм", тож сказати, наскільки зручним буде транспорт не можна. Утім, більшості користувачів соцмереж дизайн сподобався.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень