Як рівнянам повернути забуті у поїзді речі
Роз’яснення від «Укзалізниці»
Забуті чи загублені в потязі речі пасажири можуть забрати на кінцевій станції прибуття. Втім, там їх зберігають не більше 30 днів.
В «Укзалізниці» зазначають, що найчастіше у поїздах пасажири забувають телефони, парасолі та одяг.
Коли пасажир вийшов із вагона на шляху прямування поїзда й одразу помітив, що забув свої речі, він повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати письмову заяву. У ній пасажир має вказати номер вагона і своє місце, описати забуті речі та зазначити найближчу станцію, на яку він бажає їх перевезти.
Якщо речі були загублені та знайдені не у потязі, а на певній станції, то саме на цій станції вони й зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, які посвідчують особу.
Про забуті чи загублені речі пасажири також можуть повідомляти в контактний центр за безкоштовним номером телефону 0 800 50 31 11.
Важливо! При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта чи іншого документа, який посвідчує особу.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ