Як уникнути блокування банківських карток через борги за спожиту електричну енергію?
Як відомо, з 6 липня спрощено процедуру накладання арешту на кошти боржника та примусове списання їх з рахунків боржників
Станом на 1 липня 2021 року заборгованість побутових споживачів Рівненщини за спожиту електричну енергію склала понад 160 млн грн.
На початку року борг був на 40 млн грн менший. І хоча в літній період населення активізувало оплати за спожите, все ж в середньому розрахунки побутових клієнтів ТОВ «РОЕК» коливаються на рівні 94%.
Тому стан розрахунків за спожиту електричну енергію продовжує викликати занепокоєння.
Борги населення ставлять під загрозу закупівлю електричної енергії та безперебійне забезпечення нею споживачів Рівненської області.
ТОВ «РОЕК» нагадує: заборона на нарахування пені та ініціювання відключення електроенергії боржникам діє лише на період карантину та протягом 30 днів з дня його відміни. В подальшому до боржників застосовуватиметься визначена законодавством процедура припинення електропостачання.
Як РОЕК впливає на боржників?
На сьогодні ТОВ «РОЕК» вдається стягувати заборгованість завдяки активній претензійно-позовній роботі. З початку 2021 року ТОВ «РОЕК» скерувало близько 14 тисяч претензій споживачам щодо заборгованості на суму майже 42 млн грн. Якщо в 10-денний термін споживач не сплачує заборгованість, його справа передається до суду.
Нині вже ухвалено понад 200 позитивних рішень на користь ТОВ «РОЕК», на розгляді ще близько 800 справ на суму 7 млн. грн.
Це означає, що саме на таку суму може бути накладений арешт на карткові рахунки сотень споживачів, чиї справи розглядає суд.
Адже у випадку, якщо боржник не виконає рішення суду і не погасить борг та судові витрати, справа про примусове стягнення передається до Державної виконавчої служби, для якої процедура блокування карткових рахунків споживачів значно спрощена з 6 липня.
Коли потрібно здійснювати оплату за спожиту електричну енергію?
Не ризикуйте аби не виявити, що ваші картки заблоковані, а ви повинні сплатити ще й судові витрати – вчасно сплачуйте за спожиту електричну енергію – до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим.
ТОВ «РОЕК» створило усі можливості для онлайн оплати за спожиту електричну енергію – це можна зробити, зайшовши на сайт компанії, за допомогою платіжних та банківських систем, посилання на які побачите на порталі Рівненської обласної енергопостачальної компанії.
Для чого та коли потрібно передавати показники електролічильника?
Щоб уникнути непорозумінь з нарахуваннями, варто щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії (п.8.6.)!
Отож передавати показники необхідно станом на 1 число кожного місяця. Це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.
Якщо покази будуть передані в інший день, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії споживачем за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
Як передати показник?
Наразі споживач електроенергії володіє цілим арсеналом інструментів передавання показників електролічильника на опрацювання операторам системи розподілу (у Рівненській області це – ПрАТ «Рівнеобленерго», АТ «Житомиробленерго», ВАТ «Тернопільобленерго» та АТ «Укрзалізниця»).
Отже, передати показники Ви можете, скориставшись особистим кабінетом на сайті ТОВ «РОЕК». В особистому кабінеті Ви знайдете посилання на сайт Вашого оператора системи розподілу.
Також передати показники можна у телефонному режимі (з 8 – 00 до 18-15 год, щодня крім вихідних) за номерами телефону ТОВ «РОЕК»: 0362-420-420; 067-1-420-420.
Передати показники ПрАТ «Рівнеобленерго» можна такими способами:
- Через Особистий кабінет побутового споживача на сайті
- Електронною поштою на адреси: pokaz@roe.vsei.ua, сontact@roe.vsei.ua;
- Через Viber-бот, зісканувавши QR-код, або перейшовши за відповідним посиланням на сайті ПрАТ «Рівнеобленерго»;
- SMS- повідомленням на будь-який з номерів: (067) 239-54-30; (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (093)320-44-11;
- Дзвінок у Колцентр (з можливістю залишити показник без з’єднання з оператором) за номерами: (067) 620-44-11, (050) 490-44-11, (093)320-44-11.
Передати показники АТ «Укрзалізниці» можна зателефонувавши за номерами тел. (0362) 42-34- 84 та 095-651-42-86.
Подбайте про коректно виставлений рахунок та відсутність заборгованості - сплачуйте за спожиту електроенергію вчасно!!!
ТОВ «РОЕК» - Ваш надійний та перевірений партнер!
* на правах реклами
Радіо Трек: НОВИНИ