Як українцям самостійно перевести виплату субсидії з пошти до банку: Інструкція
Алгоритм дій
Українці, які отримують субсидію на «Укрпошті», мають змогу перевести виплати на свою банківську картку.
Це можна зробити, не виходячи з дому, якщо в одержувача є кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Інструкція
- Потрібно авторизуватися в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду (ПФУ). Це саме той момент, коли вперше знадобиться КЕП.
- Після авторизації в меню кабінету (ліворуч) слід зайти до пункту «Комунікації з ПФУ», після чого обрати «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
- У меню, яке відкрилося, потрібно обрати послугу «Заява на зміну способу виплати».
- Після цього слід заповнити заяву, перевірити всі дані та завантажити проскановані (або сфотографовані) копії документів.
- Коли все заповнено, заяву потрібно завірити за допомогою того ж КЕП і направити до ПФУ на розгляд.
Як отримати КЕП?
Якщо одержувач субсидії вже має електронний цифровий підпис (ЕЦП), отримувати окремо КЕП не потрібно. Під час заповнення заяви спрацює й ЕЦП.
Якщо субсидіант взагалі не має цифрового підпису, потрібно оформити КЕП.
Зробити це можна кількома способами:
- у податковій службі;
- у казначействі;
- у державному ПриватБанку;
- у мобільних операторів за допомогою Mobile ID.
Найпростіше отримати КЕП онлайн клієнтам «Привату». У такому разі не доведеться нікуди йти, все можна зробити у «Приват24».
Для цього потрібно:
- у меню «Всі послуги» – «Бізнес» обрати пункт «Завантажити сертифікат»;
- заповнити заяву, перевірити дані та підтвердити їх правильність;
- вибрати місце на комп'ютері, де буде збережено файл з КЕП та створити пароль для файлу;
- ввести на запит систему код із SMS або мобільного додатка «Приват24».
Джерело: OBOZREVATEL
Радіо Трек: НОВИНИ