«Відразу заблокували картку»: після якого переказу банк обов'язково обмежить рахунок
Про один з таких випадків клієнт банку написав на спеціалізованому форумі
В Україні банки масово блокують картки клієнтів після операції з криптовалютою на p2p платформах (де розрахунок відбувається з однієї картки фізособи на картку іншої фізособи). Такий спосіб розрахунку часто використовують шахраї, тому банк може сприймати операції як участь в шахрайських діях.
Про один з таких випадків клієнт ПриватБанку написав на спеціалізованому форумі Мінфін.
Я перевів гроші за криптовалюту, а людина від третьої особи скинула мені скріншот листування на біржі Binance.
Відразу після переказу мою карту було заблоковано, оскільки особа, яка перевела гроші, поскаржилася на мене – на шахрайство, – написав клієнт «Привату».
Клієнт банку зв'язався зі службою підтримки Binance і надав докази блокування картки через продаж криптовалюти. Його заблокували на Binance. Потім українець звернувся до служби підтримки ПриватБанку та надав скріншоти листування з криптобіржі.
Після розгляду моєї справи мені повідомили, що я маю повернути кошти, оскільки вони були скинуті від третьої особи.
Мій рахунок було заблоковано.
Я написав заяву в поліцію, де мені відповіли, що це адміністративна справа і мені потрібно звернутися до суду, щоб розібратися із ПриватБанком, – розповідає клієнт.
Пізніше клієнт банку зазначив, що в ПриватБанку йому відповіли:
Банк змушений обмежити співпрацю з вами.
Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями.
І разом з тим рішення може бути змінено після розгляду питання правоохоронними органами.
Рекомендуємо вам звернутися до них.
Джерело: OBOZ.UA
Радіо Трек: НОВИНИ