Вас зненавидять: не робіть цього в літаку, якщо не хочете проблем
Пасажири зловживають однією функцією
Стюардеси розповіли, що ненавидять пасажирів, які натискають кнопку виклику персоналу для дрібниць - приміром, щоб попросити напій чи ковдру.
Бортпровідниці й стюарди це ненавидять.
Річ у тім, що певні категорії авіапасажирів щиро вважають, що кнопку для виклику слід натискати, коли їм потрібний напій, їжа чи ковдра.
І це частково так і працює.
Експерти пояснили, що кнопку слід натискати лише пасажирам, які сидять біля вікна, щоб не турбувати інших туристів. В інших випадках слід самому підійти до стюардеси.
- Якщо хтось дзвонитиме знову і знову з проханням випити, я почну дратуватися. Вибачте, якщо вам потрібно так багато води, вам потрібно було купити пляшку в аеропорту, — обурюється співробітниця авіакомпанії.
Як виявилось, це ще лояльне ставлення.
Більш консервативно налаштовані стюардеси воліють, щоб кнопку використовували лише у надзвичайних ситуаціях, причому у медичних.
- Її слід використовувати лише у надзвичайних ситуаціях. Якщо вам потрібний мішок для сміття на випадок, якщо вас вирве, можливо, знадобиться медична допомога, людині поряд з вами погано. Я маю на увазі таку ситуацію, — пояснила друга.
З колегами погодилась і міжнародна президентка Асоціації бортпровідників Сара Нельсон:
- Не використовуйте кнопку дзвінка, щоб попросити випити. Не думайте про кнопку виклику як про кнопку для подачі горілки з тоніком, – уточнила вона.
Джерело: DIP
Радіо Трек: НОВИНИ