Unijoy і Promodo: японський бренд і українська агенція кидають виклик лідерам на ринку підгузків
Вихід амбітного гравця на новий ринок — це завжди цікава подія. Особливо, якщо вона ускладнюється кон'юнктурою повного домінування вже усталених лідерів.
Сьогодні мова піде про компанію Unijoy — провідного японського виробника засобів для догляду за дітьми. Щоб скласти правильну стратегію просування, засновану на глибокому аналізі конкурентів і споживчих переваг, компанія звернулася по допомогу до digital-агенції Promodo. Розповідаємо, що з цього вийшло.
Як народжуються лідери: історія створення бренду Unijoy
Щоб зрозуміти філософію компанії Unijoy, варто дізнатися, як з'явився цей бренд. Усе почалося 2016 року в Токіо, коли в одного із засновників бренду народився довгоочікуваний син. Як люблячий батько, він побажав купити для малюка найкращі та найякісніші підгузки.
Так народилася ідея запуску власної марки — для виробництва натуральних, гіпоалергенних і якісних підгузків за доступною ціною. Йошида об'єднався з провідними японськими експертами з догляду за немовлятами та розпочав розробку першої лінійки продуктів.
Уже за рік підгузки та вологі серветки Unijoy з'явилися на полицях магазинів Японії. Завдяки високій якості, продуманому дизайну та агресивній маркетинговій стратегії, новий бренд швидко набрав популярність. І ось тепер Unijoy готовий підкорювати нові ринки.
Promodo допомагає азійському гравцеві кинути виклик гігантам
Новим регіоном для міжнародного розширення Unijoy обрав Україну з її величезним потенціалом і перспективами зростання дитячого сегмента.
Щоб максимально підготуватися до виведення бренду на український ринок, у компанії вирішили залучити локальних експертів у сфері стратегії та маркетингу. Вибір припав на відому digital-агенцію Promodo, що має великий досвід запуску і просування преміальних брендів.
Проаналізувавши український ринок підгузків, з'ясували ось що:
- Обсяг ринку у 2020 році, демонстрував щорічне зростання на 7–9% у гривні. Однак у натуральному вираженні спостерігається зниження продажів через падіння народжуваності.
- Понад 75% частки контролюють два основні гравці — Pampers і Huggies. Лише 6,4% займає преміальний сегмент, який зростає швидше за ринок.
- Офлайн-канали: аптеки, супермаркети, драгері. Онлайн швидко набирають популярність маркетплейси.
- Потенційна цільова аудиторія — сучасні мами 25–34 років з великих міст.
Експерти Promodo зазначили, що український ринок підгузків ще дуже фрагментований, тому тут є місце для нових амбітних брендів у преміальному ціновому сегменті.
Перед Unijoy стояло непросте завдання — як завоювати серця українських мам у суперконкурентній ніші, де безроздільно панують американські гіганти? Відповідь підказали їм в агенції Promodo — щоб похитнути позиції індустріальних монстрів, потрібно використовувати різні канали комунікації.
Дослідження комунікації конкурентів показало, що глобальні бренди активно використовують соціальні мережі та працюють з лояльними блогерами для просування. Японські виробники поки що не ведуть комунікацію в Україні. Це відкриває можливість перемикнути увагу аудиторії конкурентів на себе без значних зусиль.
Просування в преміумсегменті: стратегія Promodo для Unijoy
Отже, вивчивши досконально ландшафт українського ринку підгузків та особливості поведінки місцевих мам у цільовій аудиторії, розробка маркетингової стратегії виведення для Unijoy виглядала наступним чином:
- Визначили найбільш релевантні канали збуту в онлайн і офлайн для виходу на український ринок — маркетплейси, нішеві онлайн-магазини, роздрібні магазини дитячих товарів.
- Рекомендували в асортименті зробити наголос на стандартні підгузки, а також розглянути перспективний сегмент підгузків Junior і одноразових трусиків.
- Визначили потенційні точки зростання для бренду — тенденція на збільшення життєвого циклу підгузків у дитини, розширення асортименту в суміжних категоріях (дитячі серветки, засоби від висипу).
- Порадили використовувати в комунікації роботу з блогерами та участь у соціальних ініціативах.
- Проаналізували обсяг і потенціал зростання преміального і суперпреміального сегментів, щоб оцінити реалістичність цілей щодо частки ринку.
На думку експертів агенції, за умови правильної реалізації всіх заходів із просування, Unijoy має всі шанси успішно закріпитися на українському ринку і скласти конкуренцію таким гігантам, як Pampers і Huggies. Японський бренд серйозно націлений потіснити лідерів і увійти щонайменше до трійки найсильніших гравців преміального сегмента підгузків в Україні.
*
Радіо Трек: НОВИНИ