У рівненському call-центрі оштрафували власника. На 2 млн гривень
Штраф у понад 2 млн гривень доведеться сплатити власнику рівненського call-центру. Днями рівненські інспектори праці спільно з податківцями виявили тут 19 працівників без належного оформлення.
Як повідомляє прес-служба Управління Держпраці, під час інспекційного відвідування контакт-центру підприємства, де працює майже 100 операторів, інспектори виявили низку порушень трудового законодавства.
В порушення ч.1 ст. 21 та ч.3 ст. 24 КзпП України 16 операторів call-центру допускаються до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника, та повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу.
Натомість з операторами, які обробляють телефонні дзвінки та надають консультації, укладено договори з надання послуг, що не відповідає режиму та функціональному змісту їх роботи і є підміною трудового договору. Цим самим власник позбавляє працівників належних гарантій і значно погіршує умови їх праці.
Також інспектори праці встановили, що в call-центрі 3 особи проходять стажування без належного оформлення, що є порушенням ч.3 ст.24 КЗпП України.
Такі неправомірні дії роботодавця тягнуть за собою велику суму штрафу:
2 млн 122 тис. 110 грн (111 690 х 19).
Радіо Трек: НОВИНИ