У «Рівнегазі» прокоментували збої при передачі показань лічильників
У чому проблема?
Мешканці Рівного скаржаться на складнощі при передачі показань лічильників за газ через особистий кабінет сайту.
Показники рівняни передають, а в кабінеті споживача ці дані не зображаються. Щоб розібратися у проблемі, РАДІО ТРЕК звернулося за коментарем до «Рівнегазу».
У пресслужбі товариства розповіли, що щомісячні зміни цін на природний газ в попередніх періодах призвели до численних викривлень показників переданих споживачами – їх завищенням у час дії низьких цін та заниженням під час опалювального сезону.
Нині контролери компанії вже розпочали інвентаризацію, під час якої проводять фотофіксацію поточних показань. Після її завершення обіцяють, що показання лічильників будуть приведені у відповідність.
Контролери АТ «Рівнегаз» щоденно отримують завдання та на фотографування показів за допомогою мобільного додатку «104.UA.Контролери».
В першу чергу перевіряють тих абонентів, які звернулись з заявами щодо уточнення нарахувань у Клієнтський простір, далі – у тих, де не знімались показники понад 6 місяців.
Лише фотофіксація може гарантувати вірогідність даних і виключити людський фактор (помилки чи навмисне спотворення показів), – йдеться у повідомленні.
На сьогодні у товаристві працює 80 контролерів, які щомісяця відвідують помешкання близько 30 тис. споживачів. Тож згодом усі показники будуть приведені у відповідність до фактичних.
Радіо Трек: НОВИНИ