У квитанціях досі некоректні показники. «Нафтогаз» нагадує, що робити
Облгази ігнорують показники, передані споживачами?
Українці масово звертаються до свого постачальника, компанії «Нафтогаз» зі скаргами, що у квитанціях за газ – неправильні нарахування, адже там показують неправильні показники споживання.
«Нафтогаз» зазначає, що за облік газу, фіксацію показань лічильників відповідають оператори газорозподільних мереж (облгази).
– На жаль, таке трапляється вже кілька місяців поспіль. Оператори ГРМ (облгази) просто ігнорують вчасно передані показання лічильників, – зазначається в повідомленні.
У компанії пояснили, що українці в такій ситуації мають два варіанти дій:
- Можна написати офіційне звернення до облгазу, в якому вимагати роз’яснень, чому передані дані лічильника були зафіксовані неправильно, а також щодо суми платежу в рахунку.
- Також можна звернутися до НКРЕКП (Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) зі скаргою на порушення з боку облгазу та вимогою провести його перевірку (щодо дотримання ліцензійних умов).
Найкраще – фотографувати лічильник та робити знімок з екрана в чатботі або в особистому кабінеті.
У компанії рекомендують сплачувати за газ за фактом нарахування, а якщо у платіжці «нуль» – то можна зробити переплату.
Як відомо, з 1 травня 2022 року мільйони домогосподарств в Україні були автоматично переведені на обслуговування НАК Нафтогаз України як постачальника останньої надії. Це сталося через те, що місцеві газові компанії не могли виконувати свої функції. Не всі споживачі дізналися вчасно про переведення, тому сплатили за газ попередньому постачальнику.
Станом на вересень близько 98% побутових споживачів є клієнтами Нафтогазу та отримують ГАЗ за фіксованим тарифом 7,96 грн за кубометр.
Джерело: ФАКТИ
Радіо Трек: НОВИНИ