ТОП-11 секретів, заради яких люди купують мотиваційні книжки

Кращі з кращих порад

Прагнучи досягати нових вершин, часто ми змушені переборювати власні слабкості. Це можуть бути банальні лінощі, невпевненість у власних силах чи небажання виходити з зони комфорту.

Проте іноді, аби змінити життя на краще, варто лише підібрати власну - ПРАВИЛЬНУ МОТИВАЦІЮ! 

Сьогодні можна знайти сотні мотиваційних книг і спецкурсів від фахівців з області психології, особистісного росту, а також успішних підприємців та бізнесменів. Більшість розповідають історії з власного життя – як особисто їм вдалося досягнути успіху  і знайти правильну мотивацію. А ще, дають поради тим, хто також хоче ДОСЯГНУТИ БІЛЬШОГО.

Тож, ми обрали 11 найбільш вдалих (на наш погляд) порад, які змусять Вас «заворушитися».  Попри те, що деякі з них можуть здатися не особливо ефективними, все ж спробуйте.

Почніть із завдань, на виконання яких треба менше 5 хв

 

Повісити на місце пальто, помити після себе тарілку, застелити ліжко, відповісти на лист, прибрати зайві речі, передзвонити, якщо пропустили виклик…

Усі ці прості завдання краще не відкладати у довгий ящик. По-перше, так ви зробите себе більш дисциплінованим. По-друге, Вам не доведеться тримати нескінченний перелік дрібної роботи у своїй голові, тож Ви  почуватиметеся спокійнішим і зібранішим. По-третє, виконавши просту роботу, Ви отримаєте невелику дозу дофаміну (гормон щастя – ред.) і зможете відчути достатній для виконання більш суттєвої роботи прилив енергії.

Позитивне мислення - думайте про хороше

 

Як би «заїжджено» це не звучало, але частка правди у цьому є. Не варто зациклюватися на проблемах і невдачах. Оцінювати різні ситуації – прекрасно, втім довго і нудно картати себе через невдачу - не варто.

Дослідженнями доведено, що люди з позитивним типом мислення краще підготовані до життя і мають більше шансів досягнути успіху. Вони об'єктивно оцінюють себе і свої можливості, постійно вчаться новому і, як результат, досягають неабияких результатів.

Асоціюйте приємні справи з тим, чого ви хочете досягти

 

До прикладу, якщо Вам подобається заварювати й пити каву вранці, прив’яжіть цей процес до якоїсь продуктивної дії - хоча б складання списку справ на день. Психологи кажуть, що такий зв’язок між двома діями спонукатиме Вас більш охоче братися за роботу.

Однак важливо не перестаратися: прив’язувати робочі завдання до всіх улюблених «ритуалів» не варто, адже так можна залишитись без відпочинку і спровокувати зайвий стрес.

Щодня ставте перед собою цілі

 

Такий підхід допомагає відокремити першочергові завдання від другорядних. На початку дня (до прикладу, попиваючи ранкову каву чи дорогою до роботи) розставляйте пріоритети. Вирішіть, які саме речі Ви б хотіли зробити ВЖЕ ЗАРАЗ.

Плануєте ремонт у квартирі? Мрієте про нову роботу? Збираєтесь завести домашнього улюбленця? Хочете навчитись готувати / вишивати / малювати / кататися на велосипеді / водити авто /  написати власну книжку?.. Вперед! У Вас все вийде, тільки поставте перед собою ціль :)

Поділіть свій список завдань на категорії

 

Планувати – це прекрасно. Так людина може оцінити обсяг роботи і визначитись, що для неї найбільш важливо. Експерти радять складати плани на тиждень, місяць чи рік вперед. Утім, не просто складати, а ділити цей список на категорії: кар’єра, особисте життя і час для себе.

Таким чином Ви нагадуєте собі, що в усіх сферах життя повинна бути якась активність, й крім того, збалансовуєте власне життя. Кидатися з крайності в крайність точно стане важче. А ще, закреслюючи виконані завдання у списку, Ви будете бачити, чого Вам вдалося досягти.

Працюйте на випередження

 

До прикладу, якщо здавати звіт треба у п’ятницю, підготуйте його ще в середу (звісно, якщо є така можливість). Таким чином Ви зекономите собі купу часу і нервів – перейматися, що можуть виникнути додаткові завдання, які не дадуть вчасно закінчити заплановану роботу, відпадуть самі собою.

Розбивайте велике завдання на маленькі

 

Часто взятися за виконання якогось завдання складно через його масштабність. Вам може здаватися, що на це підуть години чи навіть дні... Але не все так складно! Просто потрібно навчитись ділити великі завдання на «шматочки». Будь-яку справу легше виконувати, якщо її поділити на частини і братися за них почергово.

Іноді в цьому дуже допомагає техніка Pomodoro або, як її ще називають - «помідорний тайм-менеджмент». Це метод керування часом, розроблений італійським студентом Франческо Чірілло в кінці 80-х.

Він пропонує використовувати таймер, аби розбивати роботу на 25-хвилинні інтервали, які називаються «pomodori» (італійське слово, що означає «помідори»). А робочі інтервали, своєю чергою, розділені короткими перервами. В основі методу лежить ідея, що часті перерви можуть підвищити продуктивність праці.

Заплануйте час для роздумів

 

Вписуйте у свій розклад чи робочий календар час для роздумів. Так Ви зможете сконцентруватися на вирішенні складних завдань і розставити пріоритети серед справді важливої та другорядної роботи.

І в жодному разі не призначайте додаткових зустрічей на цей час - просто кажіть, що ви вже зайняті, радять психологи.

Будьте більш співчутливими

 

Як до себе, так і до оточення. Не звертайте зайвої уваги на промахи людей з якими Вам доводиться спілкуватися і не муштруйте себе роздумами про власні невдачі. У всіх можуть бути невдалі дні й усі можуть відволікатися від цілі і втрачати мотивацію, однак варто навчитися пробачати, запевняє експерт з тайм-менеджменту Бріджит Шульте.

«Пробачте собі невдачу й рухайтесь далі», - радить вона.

Враховуйте свій рівень енергії

 

Протягом дня когнітивні функції нашого мозку слабнуть. Вже після обіду більшість людей стають менш ефективними у роботі. Людина гірше сприймає та обробляє інформацію, менше запам’ятовує і «креативить» й частіше відволікається.

Тому планувати свій день варто, враховуючи цю особливість нашого організму. До прикладу, в першій половині дня краще братися за аналітичні чи креативні завдання, а суто технічну частину роботи – лишити на післяобідню пору. Таким чином Ви зможете виконувати протягом дня більше роботи – без зайвих нервів :)

Зробіть виконання своїх завдань необхідністю

 

Мабуть, протягом життя Ви неодноразово чули фразу: «Забудь про все, чого тебе вчили у школі (чи університеті)». Психолог Стів Левінсон повністю погоджується з цим твердженням і радить забути все, що Ви до цього чули про мотивацію.

Більшість вважають, що існує пряма залежність між тим, наскільки вони хочуть досягти певного результату, і ймовірністю, що вони його реально досягнуть. Утім, на його думку, ця конструкція дещо складніша і для кожного завдання потрібна особлива мотивація до якої треба додати фактор необхідності.

Ось один з наведених ним прикладів: один з його клієнтів намагався змусити себе щодня займатися спортом. Тоді він купив лише один дезодорант і залишив його у шафці спортклубу. Щоб протягом дня не тхнути потом, він був змушений щодня вставати вранці і ще до роботи їхати у спортклуб за дезодорантом. З часом у нього закріпилася звичка щоранку займатися спортом і трюк з дезодорантом «відпав» сам собою.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень