Список покупців, яких відверто ненавидять працівники магазинів
Потрапити у такий можна через власну поведінку
Продавці та касири у супермаркетах повинні бути однаково люб’язними до будь-кого з відвідувачів закладу. Втім, на практиці персонал магазинів має повний перелік покупців, яких вони ненавидять. У відвертих розмовах зізнаються, що можуть навіть навмисно підсунути їм зіпсований товар.
Очолюють умовний рейтинг агресивні скаржники. Це люди, які, не приховуючи емоцій, на весь магазин жаліються на ціни, черги, невдоволені обслуговуванням, вимагають викликати менеджера і нахабно наголошують на своїх правах.
На другому місці ті, хто висміює пропозиції продавців щодо пакета чи акційних товарів.
Працівників торгових закладів така поведінка ображає, адже роботи акційні пропозиції чи повторювати одні й ті ж фрази про картку чи пакет входить в їх безпосередні обов’язки.
Менше претензій, та все ж, то тієї категорії покупців, які влітають за покупками за 3 хвилини до закриття магазину.
З обережністю ставляться у магазинах у до мам з візочками. Щодо останніх єдина пересторога – вони складають товари у дитячий возик, і часом забувають вийняти звідти всі товари на касі.
Радіо Трек: НОВИНИ