Скільки коштує прибиральниця кабінетів і туалетів обласних чиновників Рівненщини

Послуги з прибирання для них найближчим часом можуть подорожчати на 25-30%

Управління майновим комплексом Рівненської облради звернулося за підвищенням тарифів на послуги з прибирання чиновницьких кабінетів. Бо, пояснює керівник управління Валентин Кирилюк, їх не підвищували вже чотири роки:

Управління майновим комплексом не підвищувало тарифи з 2013 року, а відбулося дуже багато змін, починаючи від мінімальної зарплати, яка зросла у декілька разів, і до суттєвого підвищення цін на матеріали для прибирання. Тому постало питання збільшення тарифів вартості послуг з утримання будинків і споруд, що надаються комунальним підприємством «Управління майновим комплексом".

За словами Валентина Кирилюка, тарифи на прибирання формують відповідно до постанови Кабміну. При цьому враховується багато чинників. Тому виходить, що вартість послуги у різних приміщеннях, які обслуговує управління майновим комплексом облради, різна.  

Чому відрізняється чищення килимового покриття за однією адресою від такої ж послуги за іншою? Бо в одному місці килимів більше, в іншому - менше.

 

Ціна на очищення сміттєвої корзини залежить від того, скільки людей відвідує приміщення, скільки людей сидить у кабінеті. І всі департаменти облдержадміністрації, які ми обслуговуємо, подають нам кількість людей, яка у них працює, щоб це розрахувати.

У тарифі на прибирання також враховані норми прибирання, наскільки приміщення заставлене меблями, скільки людей залучено на прибирання приміщення, скільки там є санвузлів, місць загального користування, сходових кліток, підвіконь, як і куди відчиняються вікна тощо.

Чому так – пояснює Валентин Кирилюк:

Бо на те все використовуються матеріали. Бо ж не просто водою прибираємо. Використовуємо миючі засоби і засоби санітарної гігієни. З цього всього формуються тарифи.

Валентин Кирилюк каже, що майже 30-відсоткове підвищення вартості послуг з прибирання хоча б частково покриє витрати на виплату підвищеної з 1 січня мінімальної зарплати прибиральницям і поліпшить якість послуг.

Нині в управлінні майновим комплексом облради налічується 17 прибиральниць. Вони прибирають у чотирьох будівлях: на майдані Просвіти, 1 та 2 і на вулиці Словацького, 1 і 3-А. 

У 2013 році прибиральниць у нас було набагато більше, - пояснює Валентин Кирилюк. - Але відбулася оптимізація. І більше вже оптимізувати не можемо, бо є норми площі на одну прибиральницю – максимум 474 кв. метри на день.

 

Відповідно до норм, прибиральниць мало б бути 30. Але не всі орендарі користуються послугами з прибирання службових приміщень. За рахунок цього ми не тримаємо 30 прибиральниць.

До речі, за словами Валентина Кирилюка, з 1 січня зарплата прибиральниць зросте:

У них зарплата - на рівні економіста управління майновим комплексом. З січня це 3800 гривень +10% за роботу із дезінфікуючими засобами, тобто понад 4 тисячі гривень.

 

Ще є такий нюанс, як індексація зарплати. То ще вона до цієї суми додасться.

Тарифи на прибирання Рівненській облраді пропонують встановити такі:

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

У Рівному знайшли посвідчення водія та документи

У Рівному на автовокзалі на вулиці Київській знайшли посвідчення водія і техпаспорти, на ім'я Валерія Володимировича Смикало. За деталями звертайтесь за номером: 067 64 57 603

Загублені документи у Рівному: пропонують винагороду

Вчора у районі автовокзалу близько 8 ранку були загублені документи. Тих, хто знайшов, просять повернути за винагороду. Ліщук Руслан Романович - 0 (67) 408 57 66

Більше оголошень