

Вони можуть це зробити через телефони «гарячої лінії» або надіслання електронних звернень
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
– вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
– викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
– зазначити дату;
– зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.
Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
Звернення приймаються у робочий час щодня, крім вихідних.
Електронні звернення надсилати на електронну адресу rivne@pro.gov.ua
Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0362) 62-09- 52.
Радіо Трек: НОВИНИ
Стосується усіх, хто є клієнтом Приват Банку: повідомили про важливі зміни
Їхні слова стають пророчими: 5 знаків Зодіаку, які бачать більше за інших
Цікаві зустрічі – Близнюкам, день трансформацій – Скорпіонам: 26 березня
Цю схему часто використовують в обмінниках: на що звернути увагу, коли міняєте валюту
Тепер головне - фото виставити: батьки критикують проведення зайвих заходів у школах
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415