

У ролику обіграні найбільш упізнавані реклами українського ринку
Продуктова IT-компанія Uklon разом з українською креативною агенцією I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на найбільш впізнавані реклами українського ринку. Усе для того, щоб показати багатофункціональність свого сервісу та його доступність для кожного.
Кожен ролик рекламного серіалу Uklon проникливо та іронічно розповідає про окремі класи авто та сервіси компанії – клас Стандарт, Business, Delivery та Інклюзивний.
Креативне рішення було побудоване на зламі стереотипів та за сценарними правилами української реклами, яка так добре знайома всім українцям.
Велика продуктова кампанія побудована навколо головного – нашого клієнта, його уподобань та унікального користувацького досвіду. Ми надаємо сервіс, покриваючи запити різної аудиторії, а отже і реклама у нас повинна бути на будь-який смак.
Ми можемо дозволити собі бути сміливим і не боятися іронізувати та експериментувати з форматами. Але в той же час ми глибоко розуміємо потреби своїх користувачів.
І через вже такі знайомі йому рекламні історії розповідаємо про наш продукт, що доступний для кожного, – додає Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon.
Над проєктом команда бренду працювала разом з креативною агенцією I AM IDEA. Продакшеном займалася команда NO STARS та режисер Олег Томін.
- Перед нами стояла досить непроста задача, нам треба було об’єднати в одну ідею різні ролики для різних аудиторій — 4 класи авто, і 4 рекламні кампанії. Ідея якраз крута тим, що ми об’єднали все в одну канву — рекламу, яка знайома всім. Розуміючи, що люди вже цю рекламу колись полюбили і бачили, ми інтегрували бренд у ці історії.
Так зберігається і цілісність кампанії, і бренд також “працює”. Уся зйомка проходила в жартівливому форматі, ми робили те, що любимо робити.
А працювати в рекламній кампанії над рекламою — це особливе задоволення!», — розповідає Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.
У межах кампанії зняті рекламні ролики з’являтимуться у багатьох каналах по всій Україні, серед яких: Digital, OTT-сервіси, кінотеатри та медіафасади ТРЦ Gulliver у Києві. Кампанія також підтримуватиметься принтами у зовнішній рекламі, промо в соціальних мережах та інтеграціями з інфлюенсерами.
*
Радіо Трек: НОВИНИ
Стосується всіх, хто відкладав долари або євро: за валюту можуть оштрафувати — до 20% від суми
Де живуть ведучі 1+1: ось як виглядають маєтки Мосейчук, Осадчої, Горбунова, Падалко (ФОТО)
Обрані Богом: жінки з цими іменами мають найсильнішу енергетику
Українці з малою пенсією будуть отримувати доплати: хто може розраховувати на гроші
8 предметів, які категорично не можна піднімати з землі: народні прикмети
Чому ми бачимо рекламу речей, про які недавно говорили? Це не збіг…
«Менш, ніж за 200 гривень не поїду»: тонкощі «новорічного» тарифу таксистів у м. Рівне
«Вивіски - іноземною»: на 2000 порушень мовного закону вказали омбудсмену
Відмінності телевізорів для кухні та вітальні
Де грати в онлайн рулетку в Україні та гарантовано виводити гроші
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415