Реєстрація рівненською фірмою торгової марки «Тунель кохання»: чому це стало можливим і що означає
ТОВ «Компанія наше Рівне», яка належить екс-кандидату в мери Рівного Дмитру Якимцю, отримала свідоцтво про право власності на торгову марку «Тунель кохання»
Допомагав з реєстрацією права власності патентний повірений України Юрій Трачук. Він розповів, що ніхто інший без дозволу правовласника не має права використовувати для певного переліку товарів та послуг словесну назву «Тунель кохання»:
Охороняється не лише «Тунель кохання», а й різні варіації цих двох слів, які будуть мати якесь спільне семантичне значення відносно тих товарів і послуг, для яких надана правова охорона.
У цьому випадку - досить широкий спектр: від круп - до послуг рекламування і діяльності юридичних і охоронних фірм, і закінчуючи безалкогольними напоями та пивом.
За словами Юрія Трачука, право на використання назви «Тунель кохання» починає діяти з моменту подання заявки на реєстрацію права власності. А фірма Дмитра Якимця подала її півтора року тому. А це означає, що
якщо хтось уже використовував назву «Тунель кохання», то вона має право вимагати сплатити упущену вигоду.
А діятиме право власності у Дмитра Якимця 10 років.
На запитання, чи правильно присвоювати назви туристичних об’єктів, які повинні бути надбанням громадськості, Юрій Трачук пояснює, що
у цьому випадку є недопрацювання місцевих рад, які раніше за фірму Дмитра Якимця не внесли назву «Тунель кохання» до переліку місцевої символіки.
Тоді б саме вони давали платно чи безплатно дозволи на використання цієї назви.
Нагадаємо, що ми також писали Як Якимець в м. Рівне заволодів «Тунелем кохання» (ТМ)
Радіо Трек: НОВИНИ