Реєстрація ФОП під час воєнного стану: як це робиться?
Все, про що варто знати, щоб пройти процедуру без проблем
Війна внесла суттєві корективи у життя кожного з нас. Не оминуло це й бізнес та неприбуткові організації. Зміни торкнулися, зокрема, умов їх реєстрації.
На час воєнного стану вільний доступ до ЄДР обмежено - задля забезпечення достовірності та конфіденційності відомостей, що містяться реєстрах.
Утім, Мін’юст дозволив проводити реєстраційні дії, що стосуються:
- створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них;
- зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;
- зміни місця перебування юридичної особи, державних та комунальних підприємств, а також акціонерних товариств, які є банками,
- зміни видів економічної діяльності ФОПів,
- припинення підприємницької діяльності ФОПа.
Про це виданню «ФАКТИ» повідомив помічник адвоката практики захисту бізнесу Андрій Івченко.
Як зареєструвати ФОП в умовах воєнного стану?
Аби зареєструвати фізичну особу-підприємця, громадське формування чи юридичну особу, потрібно надіслати документи державному реєстратору на електронну пошту. Для підпису документів потрібно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Пам'ятайте, що реєстрацію зараз проводять лише державні реєстратори, визначені Мін’юстом.
Важливо також, що в умовах воєнного стану повідомлення до органів статистики, податкової служби та ПФУ мають бути подані заявником самостійно.
Виписка про державну реєстрацію надійде на електронну пошту, з якої було подано звернення.
Радіо Трек: НОВИНИ