Працівники «Рівнеоблводоканалу» стануть ввічливішими: на підприємстві запровадили Кодекс корпоративної етики
Дотримуватися його мають працівники, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами
Більшість споживачів принаймні раз у житті мали неприємний досвід у спілкуванні з персоналом сфери обслуговування. Це явище більш притаманне державним установам і комунальним підприємствам, працівники яких звикли до застарілих стандартів обслуговування. Донедавна «Рівнеоблводоканал» теж не можна було назвати зразковим у цьому розумінні.
Тепер же, як стверджує керівництво обласного водопостачального підприємства, ситуація докорінно зміниться, адже організація вводить власний Кодекс корпоративної етики, який підвищить рівень обслуговування клієнтів.
Подібну практику вже давно використовують підприємства розвинених країн, розповідає директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш:
Я побував на багатьох водоканалах Польщі та Німеччини. Всі вони мають власні Кодекси корпоративної етики. Можливо, ці документи називаються у них по-іншому, але суть від цього не змінюється. Серед вітчизняних підприємств мало хто може похвалитися тим самим. Здебільшого це підприємства, які співпрацюють з міжнародними фінансовими інституціями.
Кодекс корпоративної етики «Рівнеоблводоканалу» складається з 18-ти сторінок. Вони містять загальноприйняті правила поведінки працівників, які безпосередньо взаємодіють зі споживачами. Працівники водопостачального підприємства, після ознайомлення з Кодексом, мають підписати письмову форму зобов’язання.
Для чого цей Кодекс і що він дасть, пояснює заступник директора з комерційної діяльності «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук:
Чого гріха таїти, абоненти водоканалу періодично скаржаться на не зовсім коректну поведінку наших працівників. Особливо це стосується тих підрозділів, які безпосередньо працюють з абонентами. У більшості випадків інформація не підтверджується, адже трапляються різні абоненти: хтось щось не так зрозумів чи сам додумав. Хоча бувають і випадки, коли неправі саме наші працівники.
Раніше ми проводили з ним виховні бесіди. Тепер все інакше. Психологія людини, яку під підпис ознайомили з правилами поведінки, кардинально змінюється. Хоча, зрозуміло, що цей документ не є панацеєю від усього.
Кожна скарга від споживачів, як і раніше, розглядатиметься окремо. Втім, відтепер систематичні порушення правил поведінки можуть коштувати працівнику робочого місця, зауважив Микола Ткачук.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ