Компенсації за ненадану туристичну послугу добилася споживачка у Рівному
Допомогла їй у цьому Держпродспоживслужба
Туристичний тур до Шрі-Ланки придбала у Рівному у підприємця, який є турагентом, споживачка ще 16 березня цього року.
Заплатила за нього 19,5 тисячі гривень.
Однак ні в тур не поїхала, ні повернення коштів не отримала. Тож у вересні цього року звернулася зі скаргою до Держпродспоживслужби Рівненщини.
Спеціалісти Держпродспоживслужби роз’яснили підприємцю, який продав поїздку споживачці, закон «Про туризм». І він вирішив скаргу позитивно:
замінив поїздку до Шрі-Ланки туристичним туром за іншим напрямком.
За інформацією Держпродспоживслужби Рівненщини
Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ