Пишний особисто привезе: Ветерану – без рук і ніг – Приватбанк не видав картку (ФОТО)
Скандал у Києві

«Приватбанк» свого часу ввів абсолютно революційні процедури, які дозволили людям швидко отримувати картки та переказувати одне одному гроші.
Однак, ці процедури з часом ставали все більш і більш заформалізованими.
Війна ж вносить ще й свої – трагічні – корективи, які буквально волають, що діючі нормативи Нацбанку, вочевидь, пора вже змінювати.
У Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки, не зміг відновити банківську карту, бо не мав рук для процедури підтвердження. «ПриватБанк», у відділенні якого стався цей випадок, пообіцяв привезти ветерану нову картку.

Про цей випадок розповіла засновниця патронатної служби «Янголи» Олена Толкачова. Вона не назвала імені військового, однак опублікувала його фото.
Українська бюрократія пробила чергове дно.
20-річний солдат. На війну пішов у 18. У районі Ізюмського на Харківщині втратив усі кінцівки. Високі ампутації. Ідейний, тримається.
Медичний куратор нашої служби привезла його у ПриватБанк відновити картку — на неї мають надійти державні виплати. Телефон із картками був втрачений у бою.
Менеджер у відділенні на проспекті Берестейському, 27-А дістає готову картку і каже:
візьміть її в руки і потримайте біля обличчя для фото.
У людини немає рук.
Немає рук — немає картки.
Тримати картку іншій людині «не можна».
Єдина «альтернатива» від банку — оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора.
Вдумайтеся.
Людина, яка втратила на війні руки й ноги, не може отримати свої гроші, бо не має рук.
Соромно було комусь? Шукали рішення? Проявили людяність?
Ні. Процедури важливіші за людину, яка за них воювала.
Поранений вирішив чекати на протез руки. Місяці. Можливо рік.
Без грошей, які держава йому винна.
Ми це так не залишимо.
Держава, банки й бюрократія мають повернутися обличчям до війська. Бо інакше — це зрада, а не просто ідіотизм.
Прошу про репост.
Тільки публічний резонанс змусить цю систему ворухнутися.
Резонанс допоміг. У коментарі hromadske «ПриватБанк» назвав ситуацію, яка сталася, «неприпустимою»
«Зараз банк з’ясовує всі обставини інциденту. «ПриватБанк» особисто забезпечить доставлення всіх необхідних банківських карток клієнту у найкоротші терміни», — пообіцяли в установі.

Андрій Пишний – очільник Національного банку, який, власне, і відповідає за всю «бюрократію» в банках України, прокоментував ситуацію дописом на ФБ:
- Я з болем прочитав цей допис.
Не можу збагнути про що і чим думали в банку.
Але точно знаю, що так не має бути.
І так не буде! Не буде!
Висновки будуть, реакція буде, а подібного – не буде.
Я доставлю картку особисто разом із вибаченням від усіх нас.
Радіо Трек: НОВИНИ