Обман під час війни: Як найчастіше дурять українців в магазинах
Перелік порушень
Деякі продуктові магазини дурять громадян навіть під час війни. Торгові точки обважують товар, вказують неправильні цінники або продають товар під виглядом акцій.
Про це розповів начальник Головного управління Держпродспоживслужби у Києві Олег Рубан.
За його словами, найбільше права споживачів порушують невеликі торгові точки, адже там вкрай рідко відбуваються перевірки.
У топі такі порушення:
- обвішування;
- цінники;
- знижки та акції.
- У топі порушень обвішування. У кожному магазині мають бути контрольні ваги. Якщо їх не виставляють, це вже порушення. Друге – це цінники. Ціни, вказані на товарі, і ті, які є вже на касі, не можуть відрізнятися.
Третє – знижки та акції. Часто це харчові продукти, у яких уже минув термін придатності, вони небезпечні. Такі «акції» йдуть всупереч із законодавством", – розповів Рубан.
Якщо на касі виявилося, що товар пробивають за ціною, що відрізняється від зазначеної в торговому залі, слід:
- вказати продавцю про порушення та попередити, що ви купуватимете товар за ціною, що була вказана від початку;
- якщо продавець проігнорує ваше зауваження, потрібно написати скаргу до Держпродспоживслужби. Це можна зробити телефоном або онлайн, також є можливість записатися на прийом.
Олег Рубан також розповів, що перевірки магазинів наразі призупинені у зв'язку з воєнним станом. Але громадяни все одно можуть повідомляти Держспоживслужбі про порушення.
Радіо Трек: НОВИНИ