Нові правила для працівників і роботодавців під час війни: що потрібно знати
Оновлені вимоги

В Україні планують оновити правила, що стосуються обміну контактними даними між працівниками та роботодавцями під час воєнного стану. Зміни торкнуться всіх працівників — незалежно від місця роботи чи умов трудового договору. Відповідні норми передбачені у новому ухваленому законі Верховної Ради.
Що змінюється
Кожен працівник, незалежно від того, де і як працює, чи то в офісі, дистанційно чи навіть на окупованих територіях, зобов’язана повідомляти роботодавця про зміну:
- адреси проживання;
- електронної пошти, якщо є;
- номера телефону.
Роботодавець також має оновити свої контакти в Єдиному держреєстрі — для цього потрібно скористатися електронним підписом. На це дається 60 днів з моменту набуття законом чинності.
Як повідомляти
- Працівник має надіслати повідомлення поштою або електронною поштою.
- Заборонено використовувати месенджери чи соцмережі.
- Якщо немає доступу до інтернету чи пошти — дозволено дзвонити або писати SMS на офіційний номер з реєстру.
На сповіщення про зміну контактів дається 10 днів. Для тих, хто понад 90 днів відсутній або перебуває на окупованих територіях, передбачено перехідний період — 60 днів.
Якщо хтось не повідомить про зміну контактів, будь-яка інформація, надіслана на останні відомі реквізити, вважатиметься офіційно отриманою.
Законом також передбачено заборону звільняти працівників за прогул, якщо їхнє робоче місце розташоване на території активних бойових дій.
Джерело: Novyny.live
Радіо Трек: НОВИНИ