Нова пошта судиться зі службою, яка стала на захист споживача. Позов на 325 млн… через акваріум

Штраф необґрунтовано великий (с)

Компанію «Нова пошта» оштрафувала Держпродспоживслужба за «перешкоджання перевірці», проте в НП мають намір оскаржити рішення в суді. Йдеться про суму у 325,85 млн грн. В компанії вирішили оскаржити штраф в Харківському окружному адміністративному суді. Про це повідомляє пресслужба НП у четвер, 8 липня.

Також Нова пошта направила скаргу в Держпродспоживслужбу на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.

Повідомляється, що штраф наклали після перевірки Держпродспоживслужби в березні 2021 року у відділенні Харкова, яку провели за скаргою клієнта про пошкодження посилки на суму 500 гривень.

У НП стверджують, що перевірка пройшла з порушенням законодавства, зокрема, деяких бюрократичних процедур.

У Новій пошті заявляють, що акт про штраф був складений з порушеннями - в ньому не вказано, в чому саме компанія перешкоджала органу контролю і не вказана дата правопорушення.

 

Також в компанії вважають неправомірним те, що штраф був, по-перше, розрахований від обігу всієї компанії, а не відділення, в якому здійснювалася перевірка, а по-друге, обраний максимальний з можливих штрафів, «хоча за практикою навіть суд не вибирає найвищу міру покарання, особливо, якщо порушення було скоєно вперше».

Своєю чергою в Держпродспоживслужбі привітали намір Нової пошти звернутися до суду і назвали це «дуже цивілізованою практикою вирішення спорів».

Як пояснили в Держпродспоживслужбі, 27 січня 2021 року до них звернувся клієнт НП, який заявив, що акваріум, який доставляла компанія, прийшов розбитий, а в НП, за його словами, відмовилася компенсувати вартість товару, зазначену в поштовій декларації. 15 березня співробітники ДПСС прийшли з позаплановою перевіркою у відділення №49, але там керівник відділення не надав їм необхідні документи.

Тоді ДПСС звернулася до керівництва відділення з вимогою надати документи для проведення перевірки в терміни, встановлені законодавством - протягом трьох днів, але цього не було зроблено. За це передбачено штраф у розмірі від 1 до 10% вартості продукції, реалізованої юрособою за попередній календарний місяць.

У ДПСС додають, що на розгляд справи про накладення штрафних санкцій представники Нової пошти не прийшли - було винесено постанову про накладення стягнень на суму 151 млн гривень, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції НП за лютий 2021 року.

 

 

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень