Нова пошта судиться зі службою, яка стала на захист споживача. Позов на 325 млн… через акваріум
Штраф необґрунтовано великий (с)
Компанію «Нова пошта» оштрафувала Держпродспоживслужба за «перешкоджання перевірці», проте в НП мають намір оскаржити рішення в суді. Йдеться про суму у 325,85 млн грн. В компанії вирішили оскаржити штраф в Харківському окружному адміністративному суді. Про це повідомляє пресслужба НП у четвер, 8 липня.
Також Нова пошта направила скаргу в Держпродспоживслужбу на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.
Повідомляється, що штраф наклали після перевірки Держпродспоживслужби в березні 2021 року у відділенні Харкова, яку провели за скаргою клієнта про пошкодження посилки на суму 500 гривень.
У НП стверджують, що перевірка пройшла з порушенням законодавства, зокрема, деяких бюрократичних процедур.
У Новій пошті заявляють, що акт про штраф був складений з порушеннями - в ньому не вказано, в чому саме компанія перешкоджала органу контролю і не вказана дата правопорушення.
Також в компанії вважають неправомірним те, що штраф був, по-перше, розрахований від обігу всієї компанії, а не відділення, в якому здійснювалася перевірка, а по-друге, обраний максимальний з можливих штрафів, «хоча за практикою навіть суд не вибирає найвищу міру покарання, особливо, якщо порушення було скоєно вперше».
Своєю чергою в Держпродспоживслужбі привітали намір Нової пошти звернутися до суду і назвали це «дуже цивілізованою практикою вирішення спорів».
Як пояснили в Держпродспоживслужбі, 27 січня 2021 року до них звернувся клієнт НП, який заявив, що акваріум, який доставляла компанія, прийшов розбитий, а в НП, за його словами, відмовилася компенсувати вартість товару, зазначену в поштовій декларації. 15 березня співробітники ДПСС прийшли з позаплановою перевіркою у відділення №49, але там керівник відділення не надав їм необхідні документи.
Тоді ДПСС звернулася до керівництва відділення з вимогою надати документи для проведення перевірки в терміни, встановлені законодавством - протягом трьох днів, але цього не було зроблено. За це передбачено штраф у розмірі від 1 до 10% вартості продукції, реалізованої юрособою за попередній календарний місяць.
У ДПСС додають, що на розгляд справи про накладення штрафних санкцій представники Нової пошти не прийшли - було винесено постанову про накладення стягнень на суму 151 млн гривень, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції НП за лютий 2021 року.
Радіо Трек: НОВИНИ