Невістка Кернеса назвала «дебілоїдною» політику, через яку товари її ТМ вилучили з «Сільпо»
«Їм треба, щоби я ревіла… з вінком на голові під пісню «Бандера» (с)
Юлія Привалова, яка є власницею відомого бренду «здорових» солодощів ТМ Yaro, назвала політику українських магазинів «дебілоїдною», а її прихильників «крикливою і розлюченою меншиною».
Привалова є також і невісткою покійного мера Харкова Геннадія Кернеса.
Скандал довкола неї розгорівся у жовтні, коли Привалова опублікувала в Instagram фото, на якому вона позує в Москві на тлі Кремля зі своїм чоловіком.
В одному з коментарів їй нагадали, що такі знімки виставляти некоректно, на що вона відреагувала анекдотом про «бандерівців», один з яких спорожнився в свої штани на зло Росії.
На тлі негативного розголосу торгові мережі, зокрема «Сільпо», розірвали угоди з ТМ Yaro та перестали продавати відповідну продукцію.
Привалова так прокоментувала цю ситуацію:
«Це дебілоїдна політика радикально налаштованої меншості, яка дуже криклива, розлючена, ведена, керована… Вони уявили, що можуть руйнувати і знищувати не тільки бізнеси інших людей, а й самих людей», – написала Привалова у своєму Instagram.
Вона також вважає, що її опонентам важливо закрити її бізнес і довести до сліз.
«Їм треба, щоби я ревіла, бажано у вишиванці і з вінком на голові, розмовляючи українською мовою в полі з «чорнобривцями» і під пісню Бандери, але вибачте, кого розчарувала».
При цьому Привалова заявила, що клієнти від неї не відвернулися і продовжують купувати солодощі ТМ Yaro.
Дівчина підкреслила, що у неї нішевий продукт, і її бренд повернувся з міжнародних виставок, де зібрав багато контактів і пропозицій.
«У нас навіть була відправка в Японію», – додала вона.
Раніше Привалова опублікувала й розлоге бачення всієї цієї ситуації – українською.
Стверджуючи, що вона, її чоловік та її донька – всі є українцями, живуть в Україні, сплачують податки в Україні (і навіть дитину вона народжувала не десь закордоном, як багато хто, а саме – в Україні).
Радіо Трек: НОВИНИ