Науковці відкрили нову планету

Відстань від неї до Сонця - втричі більша, ніж від Сонця до Плутона

Як повідомляє sciencemag.org, нова планета перебуває на відстані 15,4 млрд км від Сонця.  Діаметр карликової планети, яка отримала позначення V774104, становить від 500 до 1000 км.

Відстань від цієї планети до Сонця -  15,4 млрд км, що становить 103 астрономічні одиниці (1 а.о. - відстань від Сонця до Землі). Про це стало відомо на нещодавньому засіданні Американського астрономічного товариства.

Виявили V774104 за допомогою восьмиметрового японського телескопа Subaru на американському острові Гаваї. Карликова планета має незвичну орбіту, яку поки не можна пояснити, виходячи із сучасних уявлень про Сонячну систему. Із часом планета може переміститься ближче до Сонця, тоді її додадуть до групи чималої кількості об'єктів, на орбіти яких впливає гравітаційна взаємодія з Нептуном.

Але якщо ця планета залишатиметься на тій самій відстані від центральної зірки, то долучиться до компанії карликових планет Седна і 2012 VP113, які ніколи не підходять до Сонця ближче, ніж на 50 астрономічних одиниць, і віддаляються від нього на відстань до 1000 астрономічних одиниць.

Загубилося цуценя в районі ринку "Ювілейний"

07 квітня в районі ринку "Ювілейний" було загублено цуценя рудого окрасу, має особливу прикмету: маленька грижа на животі. Вік цуценяти 1,5 міс. Усіх, кому відоме його місцеперебування, просимо відгукнутися за номером: (068) 937 33 64

Згубився кіт

В районі Газотрону згубився кіт сіро-рудого окрасу з білою грудкою. Котик має особливу прикмету – він без хвоста! Прохання повернути загубленого улюбленця за винагороду.

Знайдено цуцика