«Моїй мамі швидка відмовила у виклику»: рівнянка поскаржилася на медиків
У швидкій заперечують ненадання допомоги
Рівнянка Тетяна Ладиженська у соцмережі Фейсбук поскаржилася на роботу швидкої допомоги Рівного.
Мовляв, та відмовила у виїзді на виклик.
А натомість диспетчер станції швидкої порадив вколоти анальгін.
«Хто у такій ситуації несе відповідальність?», - донька хворої
Детальніше Радіо Трек Тетяна Ладиженська розповіла таке:
Це було 12 листопада біля 20.00 год. Швидку викликали, коли з’явилися болі у серці.
Таке у мами буває вкрай рідко, тому ми були цим стривожені, адже, враховуючи її поважний вік (89 років), це може бути небезпечно.
На той момент вже дали усі ліки, які вона приймала при підвищенні тиску, окрім тих, які вона приймає щодня.
За словами Тетяни Ладижнської, оператор швидкої сказала вколоти магнезію та чекати. Якщо стане геть погано, тоді дзвонити. Тоді рідні до хворої викликали знайому медсестру, вона зробила уколи.
Вдруге ми викликали швидку 12 листопада близько 21.00, у мами були болі в серці та блювота. Тоді вже викликали, коли вкололи магнезію, папаверин, дибазол.
Оператор швидкої сказала вколоти анальгін і все. Тиск був 200/120, не падав.
Син був вдома, наполіг, щоб приїхала кардіологічна бригада, адже ми - не лікарі, щоб лікувати біль у серці. Оператор неохоче прийняла виклик.
Тетяна Ладиженська розповіла, що менше місяця тому мама проходила стаціонарне лікування, свої ліки приймає щодня. Рідні постійно контролюють їй тиск. І додала:
Мене в цій ситуації цікавить, хто нестиме відповідальність якщо з нею щось станеться (інсульт, інфаркт, алергічна реакція?)
«Наші медики приїхали на виклик за 7 хвилин»
Ситуацію Радіо Трек прокоментувала старша лікарка зміни обласного центру екстреної медичної допомоги Людмила Волинець:
Справді 12 листопада о 20.19 год був до нас виклик від чоловіка, який назвався онуком 89-річної жительки Рівного.
Він повідомив, що у бабусі тиск - 190/90, і що вже надав їй допомогу - ліки гіпотензивні дав. Але турбує її біль у серці.
На це оператор швидкої сказав, що у такому разі до ліків треба було додати знеболювальне, наприклад, анальгін. Чоловік нагадав, що вже ліки дав. Зауважив, що у бабусі в анамнезі був інфаркт і просив зробити їй кардіограму.
Оператор сказав: «Чекайте допомогу». Чоловік подякував і поклав слухавку.
За словами Любові Волинець, з 3-ї підстанції швидка за 7 хвилин була на місці виклику. І у хворої був лише підвищений тиск. Болю не було.
35 хвилин наші медики були на виклику у цієї хворої. Госпіталізації вона не потребувала. І непорозумінь з рідними у наших медиків ніяких не виникало. Тому не розумію, чому на нас скаржаться.
Любов Волинець додала, що всі виклики записуються і вона уважно прослухала аудіозапис розмови оператора швидкої з рідними цієї хворої, щоб розібратися у ситуації. Інших викликів за добу 12 листопада до цієї пацієнтки не надходило.
Радіо Трек: НОВИНИ