Майже кожен другий покупець залишає покупку незавершеною, якщо не знаходить промокод на знижку — дослідження порталу Promocodius

Промокоди стають все потрібнішим інструментом

Купони — це чудовий спосіб привернути увагу клієнтів та збільшити продажі. Більшість провідних компаній у всьому світі використовують цей маркетинговий інструмент, щоб стимулювати продажі, особливо під час свят та в сезон розпродажів.

Існує ціла низка переваг використання купонів для онлайн-бізнесу, включаючи покращення впізнаваності бренду, підвищення лояльності клієнтів та збільшення продажів.

Результати дослідження інформаційного порталу Promocodius показали, що практично кожен другий потенційний покупець залишає кошик без подальшого оформлення покупки, якщо не знаходить відповідний промокод на знижку.

Промокоди стають все потрібнішим інструментом

Очікується, що до кінця 2031 року обсяги світового ринку промокодів перевищить 29,7 мільярда доларів, а середньорічний темп зростання складатиме приблизно 18,6%.

В Україні тенденція використання купонів також зростає. Результати дослідження показують, що найчастіше в поточному році купони на знижку на Promocodius шукають в категорії «Товари для дому»: 46% учасників опитування шукали відповідні купони.

Серед інших топ-категорій аналітики називають продукти, електроніку, одяг, дитячі товари, зоотовари.

Найуспішнішим цифровим каналом розповсюдження купонів є електронна розсилка та підбірки актуальних промокодів на інформаційних порталах. Статистика email-маркетингу показує, що понад 80% людей підписуються на розсилки лише для того, щоб отримувати актуальні промокоди.

Споживачі також шукають знижки в популярних соцмережах —  Instagram, YouTube, Facebook, Twitter тощо. Деякі категорії покупців люблять отримувати персоналізовані пропозиції, зокрема, через SMS. Все популярнішим стає такий інструмент розповсюдження промокодів, як чат-боти.

Практичне значення дослідження для підприємств електронної комерції

Подібні дослідження, що аналізують статистику пошуку та використання промокодів на різних етапах покупки, на думку експертів Promocodius, вкрай важливі для онлайн-бізнесу. З результатів дослідження видно, що хороший користувацький досвід має вирішальне значення.

Інтернет-магазин повинен пропонувати швидку навігацію, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та акції, які на сайті просто неможливо не помітити.

Маркетингові стратегії зі знижками повинні бути потужним інструментом для залучення та утримання клієнтів. Важливо підтримувати у потенційних покупців відчуття очікування та ажіотаж, мотивувати їх до активних дій. Також ефективний інструмент — доповнення пропозиції знижок реальними відгуками клієнтів, вселяючи впевненість у прийнятті правильного рішення про покупку. Демонстрація позитивних відгуків від задоволених покупців здатна зменшити занепокоєння та зміцнити рішення про покупку.

PromoCodius - це онлайн-платформа, яка пропонує актуальні купони, промокоди та знижки для тисяч відомих брендів. Заснована у 2016 році. Працює в Україні, Чехії, Польщі, Словаччині, Румунії, Швеції, Данії, Фінляндії, Норвегії, Іспанії, Мексиці, США, Туреччині.

*

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Юлія Вознюк

Юлія Вознюк

Відкрити плей-лист

У Рівному знайшли посвідчення учасника бойових дій

У Рівному на зупинці 12 школа, знайшли посвідчення учасника бойових дій. Документ виданий, на ім'я Рогожніков Віктор Петрович. За деталями звертайтесь за номером: 099 92 60 612

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

У Рівному знайшли посвідчення водія та документи

У Рівному на автовокзалі на вулиці Київській знайшли посвідчення водія і техпаспорти, на ім'я Валерія Володимировича Смикало. За деталями звертайтесь за номером: 067 64 57 603

Більше оголошень