Рівнянам пояснили, що робити, коли Книги скарг зникнуть
Книгу скарг та пропозицій можуть скасувати найближчим часом
Книгу скарг можуть скасувати найближчим часом, бо вона заважає бізнесу і вводить в оману покупців. 125,6 млн грн витрачають підприємці на ведення Книги скарг, кажуть в Мінекономрозвитку. Мовляв, ці гроші краще було б витрачати на покращення якості наданих послуг.
Скасування Книги скарг навряд чи загрожує споживачам, кажуть фахівці. Бо нині є достатньо інструментів захисту прав.
Можна звернутися до управління захисту прав споживачів, на Урядову гарячу лінію, до Державної фіскальної служби, місцевих органів влади, суду або залишити відгук в інтернеті. А можна напряму спілкуватися з суб’єктом господарювання, каже заступник начальника обласного управління Держпродспоживслужби Оксана Немкович:
- Кожна людина може написати претензію, бажано це надсилати суб’єкту господарювання в письмовому вигляді рекомендованим листом. Тоді ви матимете підтвердження того, що ви зверталися у конкретне місце. Якщо це звернення протягом певного терміну не буде виконано, то тоді людина звертається до нашої служби за захистом своїх прав.
Термін розгляду скарги чи пропозиції – від 5 днів до місяця. Суб’єкт господарювання повинен не тільки відреагувати на лист, але й письмово повідомити про результати розгляду звернення. Якщо ж реакції не буде, то це привід звернутися до суду. Головне - мати докази порушень. Тут на допомогу може прийти й Держпродспоживслужба. Її повноваження досить впливові. Наприклад, фахівці Держпродспоживслужби можуть закрити магазин або ресторан, в якому порушують норми законів.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ