Карантин не вплинув на роботу «Рівнегазу». Тисячі звернень абонентів опрацювали (ФОТО)
До центру абонентів ідуть лише за домовленістю, що унеможливлює утворення черг
Майже два місяці Центри обслуговування клієнтів «Рівнегазу» працюють дистанційно.
Лише упродовж тижня оператори прийняли майже 35 тисяч дзвінків від абонентів.
Більшість звернень стосувалася передачі показань лічильника обліку газу.
За період введення в дію карантину оператори опрацювали понад 152 тис. звернень.
Зауважимо, що сотні користувачів перейшли на онлайн-сервіси.
Це і Особистий кабінет на сайті 104ua, і чат-боти у вайбері та телеграмі.
Попри обмеження у роботі абонентського центру на час карантину, рівняни навіть могли реструктуризувати борги.
Подати заявку – просто, каже начальник управління клієнтського сервісу АТ «Рівнегаз» Володимир Новосад:
- Можна скинути заявку нам і ми її розглянемо.
Практикуємо таке, бо дехто й справді залишився без роботи, тож потребує реструктуризації.
Треба надіслати заявку або на вайбер, або на електронну пошту.
Тоді ми її розглянемо і вкажемо, який пакет документів необхідний. До кожного клієнта ми намагаємось знайти підхід.
У разі ж, якщо послуги потребують особистого звернення, як от перепідписання договору, нова газифікація чи реконструкція мереж, або ж зміна власника помешкання, телефонуйте до контакт-центру.
Номери 067-01-01-104, або (0362) 461-104.
Фахівець «Рівнегазу» домовиться з вами про візит заздалегідь і підготує необхідні документи. Таким чином, час вашого перебування у центрі обслуговування зведуть до мінімуму.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ