Хто з кандидатів у мери Рівного найбільше заплатив за рекламу?
Йдеться про рекламу на обласному телебаченні
Спеціалісти «КВУ» промоніторили марковану передвиборчу рекламу на трьох місцевих телеканалах у прайм-тайм з 19 до 22 години. Детальну її тривалість оприлюднив керівник інформаційного відділу КВУ Святослав Дубов:
– Лідером за сумарною кількістю часу на трьох телеканалах став Дмитро Якимець. Його кількість 17 500 секунд. На другому місті Олександр Лащук - 11 229 секунд. Третім став Володимир Хомко - 9 555 секунд. Четверте місце зайняв Олексій Бучинський - 5 217 секунд. П'ятий Олексій Муляренко - 5 033 секунди. І шостий - Григорій Зарічнюк, всього 156 секунд.
Святослав Дубов зазначив, що під час моніторингу чимало інформації як політична реклама не маркувалося.
Приблизна вартість однієї секунди у прайм-тайм на місцевих телеканалах становить близько семи гривень. Оскільки телеканали не надали інформацію про вартість політичної реклами, то точну суму, яку виклали кандидати, встановити важко. Зокрема, це стосується сюжетів у новинах.
Крім того, спеціалісти «КВУ» розповіли, що під час цьогорічних місцевих виборів реалізовувався пілотний проект, який передбачав проведення моніторингу фінансування виборчих кампаній і лише 6 з 11 кандидатів у мери відкривали такі фонди. До слова, пізніше лише 4 кандидати, які відкрили рахунки, подали свої звіти вчасно - Володимир Хомко, Дмитро Якимець, Олексій Муляренко та Зураб Кантарія.
Радіо Трек: НОВИНИ